20.bölüm

1.5K 104 79
                                    

GÜL GÜZELİ 20.BÖLÜM

'' Nefes ''

Uzağımdan tanıdık bir ses geliyordu.. Burdayım, Tahirim burdayım ne olur bizi terk etme . Beni bebeğimizi bırakma ... Biz sensiz ne yaparız aşkım ? Tamam ağlama Tahir af dileme benden. Affediyorum seni aşkım.. Tahir ?! Tahir neden susuyorsun ! Gitme ! Dur Tahir ! Dur gitme ! Bırakma beni ben sensiz ölürüm.. Bana verdiğin aşkı , mutluluğu geri alma benden !

Oğuz şaşkınlık içinde yerde baygın yatan Nefese bakıyordu .. Bir hışımla yere diz çöküp Nefesi yavaşça sallamaya başlar ...

Oğuz : '' Nefes ?! Nefes aç gözlerini ! '' derken yerden eliyle destek alıyordu ... Birden elinde bir ıslaklık hissetti. Nefesin hırkasını yavaşça kaldırdı ... Nefesin eteği , altındaki yer kanlar içindeydi ... Oğuz'un gözleri büyümüş bir şekilde Nefesin bembeyaz yüzüne bakıyordu..

Oğuz : '' Tahirr ! Allah kahretsin seni ! Tahiirr !! ''

Oğuz Nefesi kucağına alarak deli gibi arabasına koşturur bir yandan da Tahir diye bağırsada Tahir duymuyordu.. Tahir kendine koskocaman bir duvar örmüştü ! Odaya kapatmıştı kendini... Tek yaptığı şey bu ihaneti sindirmeye çalışmaktı. Dolapla kapının arasındaki boşluğa sıkışırmıştı kendini.. Deli gibi ağlıyordu... Nefes alamıyordu sanki... O kadar çok seviyordu ki Nefesi bu aşk onun gözlerini kör etmişti resmen ...

Mehmet yavaşça yatak odasının kapısını açar ...

M : '' (sessizce) Tahir ? ''

Tahir hiç ses vermiyordu yaptığı tek şey şiddetli bir şekilde ağlamaktı..

Mehmet sessizce odaya girdi.. Tahiri kapının arkasında bulacağını tahmin etmişti.. Her canı yandığında kendini dolapla ve kapının arasina sıkıştırırdı. Mehmet Tahirin yatağına oturur..

M : '' Oğlum.. Biliyorum sana şimdi ne desem fayda etmeyecek. Kalbindeki yangın sönmeyecek.. İçindeki ateş dinmeyecek.. ''

- '' Ama o kız sana layık değildi.. Bunu biz ilk görüşte zaten anladık.. ''

- '' Senin tek yapacağın tek şey onu unutup yoluna devam etmek ... ''

T: '' Hayır. ''

- '' Bunun bir açıklaması olması gerek ! ''

- '' Nefes! Nefes bunu bana yapamaz ! Yapmaz de baba ! ''

- '' Nefes seni seviyor desene ! O seni aldatmaz de ! Belki görememiştir de ! ''

- '' Belki yanlışlıkla olmuştur ha ? ''

- '' Baba Allah aşkına bir şey de ! Nefes seni seviyor de ! ''

M: '' Ben sana söyleyeceğimi söyledim oğlum gerisi sana kalmış.. ''

Tahir birden yerinden kalkar.. Elinin tersiyle gözyaşlarını silip hızlı bir şekilde merdivenlerden iner.. Dış kapıda durur.. Derin bir nefes aldıktan sonra kapıyı yavaşça açar.. Nefesi orada görmeyince sanki beyninden vurulmuşa döner.. Nefesi kovsada o kadar emindi ki başka bir yere gidemeyeceğinden .. Tahir gözyaşlarıyla birlikte yere diz çöker.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gül Güzeli ~neftahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin