GÜL GÜZELİ 5.BÖLÜM
' Nefes'
Tahir : '' Ama hiçbir şey, senin kadar temiz, güzel ve duru olamaz gül güzelim. ''
İnanamıyorum off bir günde bu kadar heyecan ve mutluluk bana o kadar çok ki ... Yüzümde güller açıyor derler ya işte şuan benimde yüzümde güller açıyor. Özellikle bana herkesin dediği gibi Gül Güzelim demesi çok hoşuma gitmişti. Kalbim sanki yerinden fırlayacaktı. Nefesini yüzümde hissettikçe daha da heyecanlandım . Sanki hediye olarak oyuncak alınmış bi çocuktum şuan . Ama birden gözlerim doldu. Ben bu haldeyken nasıl bunları düşünerek sevinebilirdim ki ? Benim sevmeye hakkım var mıydı ki ? Hemen bu saçmalığa bi son vermeliydim hem o beni ne zamandır tanıyo ben onnu ne zamandır tanıyorum. Dün arkadaşlarının dediklerini de unutmadım zaten.
Nefes : '' Beyfendi bisikleti durdurur musunuz ?! ''
Tahir : '' Hayır Nefescim . ''
- '' Hem şu sizli bizli konuşmayı kaldırsak artık ? ''
N : '' Olmaz ben tanımadığım insanlarla senli benli konuşamam . ''
- '' Sizi tanımıyorum bile . İndirin beni . ''
T: '' Nasıl tanımıyosun güzelim . ''
- '' Hatta dur tanışmamızı bir daha anlatıyım mı ? ''
- '' Şimdi .. '' derken Nefes sözünü keser.
N : '' Hayır bende biliyorum nasıl tanıştık ama o kadar . Siz bana yardım ettiniz çok teşekkürler ama o kadar. ''
- '' Şimdi inmek istiyorum. ''
T: '' Bende indirmiyorum . Nefes hanım ''
N : '' Siz indirsenizde indirmesenizde ben inicem ama . '' diyerek bisikleti durdurmaya çalıştı. Ama birden kendini yerde buldu . Üzerinde hissettiği ağırlıkla Tahirin üstüne düştüğünü anlamıştı . O an sanki nefes alması zorlanmıştı. Sadece Tahirin gözlerine bakıyordu. Ama o Tahirin gözlerine bakarken karanlık görüyordu Tahirse onun anlam dolu yeşil gözlerini ... Tahir Nefesin o melek yüzüne bakakalmıştı . Gözlerini kırpmadan bakıyordu. İkisinden de ne bir ses ne de bir hareket geliyordu. Nefes şuan o kadar çok istiyordu ki görmeyi ... Tahirı ne kadar terslesede ilk defa birisine karşı böyle hissediyordu. Tahiri hissettiğinde sanki karanlığını aşıyordu. Ama şimdi o aştığı karanlığın ucunda Tahiri görmek istiyordu. Onun gözlerini görmek istiyordu , yüzüne dokunmak istiyordu . İlk defa böyle duygular içerisindeydi. Bir yandan nasıl böyle düşünürüm ben diye düşünürken kalbi ağır basıyordu. Nefes hayatı boyunca herkes sevilmişti . Oda herkesi sevmişti . Ama bu sevgi çok farklıydı değişikti . Hani ilk görüşte aşk derler ya onunkisi biraz farklıydı . İlk duyuşta aşk oluyordu ona uyan . Hiç kimseyi sevmeyeceğini kimsenin zaten onu bu halde isteyeceğini düşünmüyordu. Kim kör bi kızı isterdi severdi ve evlenirdi ki ? Hiç sevilmeyi hayal bile etmemişti. Geleceğinde sadece babasıyla yaşamak vardı. Başka bi hayali yoktu . Ama karşısına çıkan bu yabancı bütün duygularını alt üst etmişti resmen . Elleriyle onu üzerinden kaldırmak için kollarını tutmuştu. Göremiyordu ama karşısındaki adam tam gözlerinde takılı kalmıştı . Nefes titreyen elleriyle üzerinden Tahiri atmak istedi ama yapamadı. Sanki bi yanı ona bu kadar yakınken huzuru bulmuştu . Bi yanıysa hala kavruluyordu. Belkide bu körlüğü her zaman onun için her şeyde engel olacaktı. O yeşil gözlerinden damlalar akıyordu.