19.Bölüm

1.4K 123 192
                                    

GÜL GÜZELİ 19.BÖLÜM

#Geçmişe bakış#

Nefes Oğuz'un yanından ayrılırken yüzünden bir gülümseme vardı... Biran önce akşam olsada Tahir'e bu müjdeli haberi versem diye düşünüyordu. Eli karnında hastaneden çıkarken hayatındaki en güzel zamanları yaşadığını hissediyordu. Çok şükür bebeğimi görebileceğim ...

Kocamı , bebeğimi saatlerce izleyebileceğim diye geçirdi içinden. Ne kadar şanslı olduğunu düşündü. Belki bu yaşına kadar tek düze bi hayatı vardı ama Tahirle karşılaştıktan sonra o hayatı tamamen değişmiş ufak tefek sorunlar olsa bile muhteşem bi şekile bürünmüştü.

Ellerini karnından çekemiyordu. Önce Tahir şimdi de bebeği hayatına güneş gibi doğmuştu. Elini karnına bastırarak dua etti Allah'a. Tahirle karşılaştığı için onu sevdiği için ona bir çocuk verdiği için .

Onu tanımadan önce böyle evlenip çocuk sahibi olacağını hayal bile etmezdi . Ama şimdi hiç beklemediği şeyler olmuştu. Evlenmişti , kocasını çok seviyordu , mutluydu , bir bebekleri olacaktı.

Tahir bunu öğrenince çok sevinecek diyerek arabaya bindi. Yol boyunca yüzündeki gülümsemeyle camdan dışarıya doğru bakıyordu. Her ne kadar dışarısını izleyemesede az kalmıştı. Oda görecekti oda her yeri izleyecekti. Camdan dışarı bakabilecekti. Her geçen gün büyüyen karnını doyasıya izleyebilecekti. Ultrasonlara gittiğinde bebeğini izleyebilecekti aşık olduğu adamın gözlerinin içine bakabilecekti. Bu kadar mutlu olduğu için defalarca şükretti.

Şoförün durmasıyla geldiklerini anladı . Hemen kapıyı açıp indi. Şoförün yardımıyla evden içeri girdi. Merdivenlerin kenarlarına tutuna tutuna yukarı çıktı. Sessizce odasına girdi. Çantasını tam bi kenara bırakmıştı ki duyduğu sesle yüreği ağzına geldi.

Ateş : '' Nefes ? ''

demesiyle Nefes duyduğu sese doğru döndü.

N: '' Ateş ? ''

- '' Ne işin var senin burada ? ''

- '' Çık çabuk odamdan ! ''

A : '' Öyle seni bir ziyaret edeyim . Halini hatrını sorayım istedim . ''

- '' Ama sen çok agresifsin ben güzelim . ''

N: '' Bir daha sakın ama sakın bana güzelim deme ! ''

A '' Niye hoşlanmadın mı bundan ? ''

- '' Tamda sana uyuyordu . ''

- '' Bu güzelliğe ne desem ki bundan sonra ? ''

- '' Bebeğim uyar mı sana ? ''

N : '' Ateş çık çabuk dışarı . ''

- '' Çık dedim sana ! ''

- '' Gelme artık buraya ! ''

- '' Yoksa seni Tahire söyleyeceğim ! ''

A: '' Tabi canım tabi kesin söylersin . ''

- '' Bugüne kadar söyledin ya onun gibi mi ? '' diyerek bir kahkaha attı.

Gül Güzeli ~neftahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin