GÜL GÜZELİ 3.BÖLÜM
Vedat: '' Evet bu kadar küçüldüm… Senin aşkınla senelerdir yandım ben.. Ama bitecek şimdi.. Benim olacaksın Nefes !! ''
Nefes arkaya doğru adım atar.. Elleriyle kendini koruyabilecek bir şeyler arıyordu ama nafile .. Elinin değdiği her yeri yıkıyordu..
Nefes : '' Yapma git hadi sonra konuşuruz bak . ''
Nefes konuşurken arkaya doğru yürüyordu. Yürürken ona doğru hızlı bir şekilde ayak sesleri duyuyordu. Sonra birden yüzünde bir ateş hissetti.. Nefes sanki kas katı kesilmişti. Birden dengesini kaybedip yere düştü.. Vedat Nefesi bacaklarından tutup onu kendisinin altına sürükler.. Butun ağırlığıyla Nefesin üstüne yükünü verir.. Hayvan gibi kızın üstündekileri parçalamaya çalışır..Nefes buz kesilmişti sanki ... Ne çırpınıyordu ne de bağırıyordu.. Yaptığı tek şey ağlamaktı.. Onun igrenç kokusunu tenini teninde hissetigi an sanki ölmüştü..
Vedat : '' Benim olacaksın demiştim sana Nefes . Benimsin sen.. Aferin böyle uslu uslu dur. '' dediği gibi Nefes hafiflediğini hissetmişti. Sanki üstündeki o hayvanın ağırlığı gitmişti . Gözlerini kapatmış yatıyordu. Yanaklarından süzülen yaşlar boynundan akıyordu . Hayatı zaten karanlıktı . Her şey yaşadıkları çok zordu. Bide üstüne Vedatın yaptıkları yapacak olduklarını düşünmek onu kahrediyordu .
Tahir : '' Lan öldürürüm lan seni ! Şerefsiz! Lan bu kıza hele bi daha yaklaş gebertirim lan seni ! Anladın mı öldürürüm ! '' diyerek Vedatın yakasına yapışmıştı. Vedatı yere yatırmış deli gibi dövüyordu.
Vedat: '' Sen kim oluyon lan !? '' diyerek karşısındakine vurmaya çalışır ama yumruğu havada kalır.
Tahir : '' Kimsem kimim lan ! Ben hep burada olucam.. Bu kızın etrafında olucam.. Ona dokunduğunu gördüğüm anda öldürürüm seni !! Anladın mı !? Siktir git lan ! ''
Vedat yerden kalkıp hemen dükkanı terkeder.. Yabancı Nefese doğru döner. Üstü başı yırtılmış bir şekilde yatıyordu.. Sadece titriyordu.. Yavaşça Nefesin yanına diz çöker..
Tahir : '' Nefes,Nefes iyi misin ? '' yavaşça Nefesin kanayan dudağına dokunmak ister ama Nefes birden bir çığlık atarak çırpınmaya başlar...
Nefes : '' Dokunma bana .. Dokunma '' diyerek gözyaşlarına boğulur..
Tahir : '' Tamam sakin ol .. Bak ben Tahir .. '' diyerek yavaşça Nefese yaklaşır..
'' Lütfen.. Sana sadece yardım etmek istiyorum.. ''
Nefes üstünü başını kapatıp sesli bi şekilde ağlamaya başlar.
Tahir : '' Ağlama lütfen.. Ne olur bak.. '' Tahirin içi gitmişti Nefesin bu haline . Üstelik en savunmasız oydu şuanda . Başkası olsa kendisini koruyabilirdi ama Nefes nasıl koruyacaktı .Düşündükçe içinden parçalar kopuyordu.