Acı ,kimileri için kurtulmak istediği , hiç tatmak istemediği bir hisken Dora için hayatta kalma mücadelesiydi.
Acı olmaz ise hayatta kalamazdı.Sol kroşeyi rakibinin kanlı suratına geçirdi.
Dora kafes dövüşçüsüydü. Dövüşmek için kafese gireli 20 dakika olmamıştı fakat rakibi pes etmek üzereydi.
Dora her zamanki gibi lakabına yakışır şekilde adamın omuzuna çıktı, bacaklarını çarpraz bağladı adamın kafası iki bacak arasındaydı. Hafifçe dizini kırdı ve adamın o anda hayatını bitirdi, adamı felç etti. Ve bunu yaparken hiç pişmanlık duymadı, onun karşısına çıkan yenilmeyi zaten hak etmişti.
Bu yüzden ona" MEDUSA " denildi.Spiker kazandığını belli edercesine Dora'nın sol elini havaya kaldırdı. Etrafta hırs düşkünü ağzı kan kokan insanlarin adını haykırdığını duydu.
Bu maçı da kazanmıştı, girdiği bütün maçları kazandığı gibi bu maçı da kazanmıştı. Kendinden emindi gireceği bütün maçları da kazanacaktı çünkü hayatta tek kazandığı kafes dövüşleriydi.
Ringten indi kimseyle muhattap olmak istemiyordu normalde de olmak istemezdi insanları sevmiyor fazla konuşmuyordu.
Tek dostu Olga vardı Hapishane de tanışmışlardı.Olga 17 yaşında yasa dışı maçlara katıldığı için girmişti ıslah evine. O zamanlar Dora 15 yaşındaydı 3. ayıydı Islah evinde . Dünyadan bir haber, tek kötülüğün ona yapılandan ibret sanıyordu. Olga ona dövüşmekten çok hayatta kalmayı öğretti. Kız başına sokaklarda kimsen olmadan yaşamak kolay değildir . 3 gün aç kalınca para bulmak için vücüdunu kullanırlar. Bu onların isteğiyle olmaz malesef hayat şartları onları buna mecbur bırakır. Tam da burda Olga ona hayatta kalmayı ögretti. Hapisten çıkınca Olga onu yanına aldı. Genç kıza maçlar ayarladı.Dora girdigi maçlarla para kazanıyordu.Felç ettiği adama son kez bakıp ringten indi. Yorgun adımlarla soyunma odasına girerek üstünü değiştirdi. Geldiği bu mekan kendi mekanı değildi Olga 'nın ricasıydi burda maça çıkması. Ona olan borcu çok büyüktü hayata onun sayesinde tutunmuştu o olmasa şuan nerede olurdu hiç bilmiyordu.
Mekandan çıkıtığı gibi motoruna doğru ilerledi motoruna binmeyi seviyordu hız tutkunu bir kızdı ve hız yaparken tenine değen rüzgarı , silikleşen etraf ona özgürlüğün kanıtı gibiydi.Evine doğru sürmeye başladı. Çift daireli 8 katlı bir apartmanda oturuyordu. Motorunu sitenin garajına koyarak asansöre ilerledi. Asansöre bindi ve 8.katın düğmesine bastı asansörden çıktığı gibi anahtarını çıkararak kapıyı açtı ayakkabılarını çıkararak Anahtarını ayakkabılığa attı salona geçti kendini rahat koltuklara attı. Dinlendikten sonra duşa girdi.
Soğuk suyla duş almaya içerdeyken alışmıştı. Duştan çıkınca aynaya takıldı gözleri. Kuzgun siyahı saçları tüm yaşanmışlığıyla uzanıyordu beline kadar.
Bedeninde bu günkü maçın izleri vardı. Ellerine baktı üst kısımlarındaki derisi yumruk atmaktan soyulmuştu . Sadece kendi kanını taşımayan ellerini önce kremledi sonrada gazlı bezle sardı. Dinlenmek için odasına geçti.
Karşı komşusu kesintisiz bir şekilde gürültü çıkarıyor ve bu Dora'yı rahatsız ediyordu, apartmana taşındığı gündendir bu böyle 3 genç kalıyor yüksek sesle müzik dinliyor , sürekli kahkaha atıyor ve daha fazla ses çıkarmak için ugraşıyor gibilerdi defalarca uyarılmalarına rağmen bir değişim sarf etmiyorlardı. Dora yorgun olmasına rağmen ayağa kalktı onlara haddini bildirmek için Kapıya doğru ilerledi ve açtı. Yalın ayak karşı kapıya yürüdü derin bir nefes alarak kapıyı yumrukladı. Sesten kapıya attığı yumruklar duyulmadı. Elini zile koydu , kapı açılana kadar elini zilden çekmedi.Kapi hızla açıldı. Kapıyı uzun boylu esmer bir adam açtı.-"Müziği kapatın!" Dedi genç kız hiddetle .
Adam kızın dediğini arkadaki sesten dolayı anlamıyordu kıza haddinden fazla yaklaşıp kızın özel alanına girdi;
" Hayırdır fistık?"
Dedi alkolden dolayı boğuklaşmış ve alkol kokan sesiyle.
Genç kız adamın fayda etmeyeceğini anlayınca adamı iterek sesin kaynağına ilerledi. Ses sistemine esasli bir tekme atarak yere düşürdü ses sistemi ve ses sitemine bağlı olan telefon yere düşerek gürültü çıkardı. Kapıyı açan adam küfür savurarak kızın kolunu tuttu." Napıyorsun kızım!" Diye bağırdı.
Dora ifadesiz bir şekilde esmere ve diger iki gence baktı. Kapıyı açan adama göz kırpıp evine doğru ilerledi. Arkasından konuşulanlar umrunda değildi. O amacına ulaşmiştı sonuçta. Küçüklüğunden beri sessiz ortamda uyumayı severdi. Sırf bu yüzden içerde çok dayak yemişti tabi bu Olgayla tanışana kadar. Olgadan sonra kimse elini uzatamadı genç kıza.
Dora ayağıyla dış çelik kapıyı kapatarak odasına gitti. Yumuşak ve sıcak yatağına girerek uykuya daldı. Ta ki zil çalana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Ruhlar
Teen FictionLakabı MEDUSA olan bir kız... Nefesi ÖLÜM kokan bir adam... Sıcak bedenlerle ıslanmış soğuk ruhların hikayesi. Siyah ruhlarla kirlenmiş beyaz bedenlerin hikayesi. Güzel bakan gözlerin çirkin bakan ruhlarının hikayesi.