8

23 7 0
                                    


O ,babası için, doğduğu gün kaybedilmiş toprak parçasıydı.

Yoldan geçen herhangi bir adam gibi,
Eksikliğini hissetmediği biriydi.

Büyük acı , zamanla yerini öfkeye sonra da hissizliğe bırakmıştı.

Birçok kez affetmeyi denedi ama iflah olmaz bağımlılımları vardı.

Olga yavaşça Dora'nın yanına gelerek ellerini omzuna koydu. Dora ellerini sert bir şekilde iterek mutfağa girdi.

Spagettileri paketinden çıkararak kaynamış olan suya döktü. Üzerine biraz yağ ekleyerek kapağını kapattı.

Olga Dora'nın yanına gelerek;
"-Dora ben..." demeye kalkıştı ama Dora elini sus dercesine kaldırdı.

Sigara paketini çantasından alarak dışarıya çıktı. Soğukta tenine değen rüzgarı hisseti bu hissi seviyordu soğuk onu sakinleştiriyordu.

Ellerini kollarına sararak gözlerini kapattı.
Soğuk , sessizlik ve karanlık huzur bulduğu yer işte tam burasıydı.

Yaklaşık 2 saat sonra içeriye girdi. Barbaros uyanmış yemek yemişlerdi. Dora masayı toplayarak salona geçti.

Cem;
"-Şu yanlış anlaşılmayı düzeltelim ve artık biz gidelim." Dedi.

Dora alayla;
"-Daha karpuz kesicektik nereye bu kadar erkenden" dedi ve Cem'in yanına oturdu.

Barbaros Dora'ya bakarak;
"- Medusa sensin demek?" dedi.

Dora kafasını sallayarak onayladı.

Cem oturduğu koltukta doğrularak;
"- Bak Dora biz Semih denen o itin borcunu kapatmak için Olga'yı aldık. Ama daire numaraları karıştığı için Semih'in kızlarından biri diye Olga'yı kaçırdık. Ama şuan anladığımız kadarıyla bizi alı koyup Semih'e götürmediğine göre Semih'in adamı değilsin.Yani anlayacağın bizim dikkatsizliğimiz."dedi

Dora onlara inanmayarak baktı. Çünkü onlar da ,doğruyu söylediği halde Olga'ya inanmamışlardı.

Dora;
"Size neden inanayım. Ayrıca sizin dikkatsizliğinizin cezasını Olga çekti."

Barbaros sinirlenerek;
"Bize inanmak zorundasın, önüne belgeler halinde kanıtlar sunabiliriz."dedi

Dora ayağa kalkarak;
"- Tamam inandım hadi gidin." Dedi.

Cem şaşkınlıkla
"-Hani bizim karpuzumuz" dedi.

Dora gülerek;
"- Sence de bugün fazla karpuz kesmedim mi Cem?" Dedi imayla.

Cem sinirlenerek;
"- Savunmasızsın Medusa dikkat et saçlarındaki yılanlar seni boğmasın.."

Dora zile basarak kapının açılmasını bekledi. O ara telefonu çaldı. Arayan Bora'ydı. Telefonunu açarak.

"-Bora kapıyı aç!" Dedi

Kapıyı açan Bora telefonu kapatarak Dora'ya sarıldı.
Dora onu kollarından iterek banyoya doğru adımladı. Arkasından Olga'da kendi odasına giriyordu.

Cem ile Barbaros'u evlerinin önüne bırakarak kendi evlerine gelmişlerdi.
Barbaros'un ayağının durumu iyiydi. Yani iyiydi galiba sadece Olga'nın attığı dikiş vardı.

Dora duştan çıkarak odasına girdi. Üzerine kısa şort ve bluz giyerek siyah beline gelen saçlarını taradı. Saçlarını kurutmayı sevmiyordu örerek geriye doğru attı.

Yatağına girerek Cem'in dediğini düşündü.
Ne demek istemişti. Anlamamıştı Dora.
Daha fazla düşünemeyerek uyudu.

Sabah uyandığında ilk iş banyoya girerek rutin işlerini halletti. Daha sonra mutfağa girerek birşeyler atıştırdı saat ögleni geçiyordu.

Soğuk RuhlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin