6

32 8 0
                                    


Deponun biraz gerisinde görünmeyen bi yere arabasını park etti.
Arka koltuktan sniper'ı alarak arabadan indi. Sniper'ı askısından tutarak sırtına geçirdi biraz ağırlık yapıyordu ama zorlanmıyordu. Çakılarını da belirli yerlerine yerleştirmişti.

Sevdiği diğer 3 bıçakları elindeyken yavaş ve temkinli hareketlerle depoya doğru ilerledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sevdiği diğer 3 bıçakları elindeyken yavaş ve temkinli hareketlerle depoya doğru ilerledi. Deponun girişinde 4 adam vardı. 2 kişi birbirleriyle konuşuyor diğerleri etrafı kontrol ediyordu.

10 dakika sonra adamlardan biri deponun yan tarafını kontrol etmek için ilerlediğinde adamı gözüne kestirerek takip etti.

Adam karanlıkta yürüyerek sigarasını yaktı. Esmer 30'lu yaşların da 1.80 boyların da klasik bir erkekti. Adama doğru yaklaşarak bıçağı boğazına dayadı ve adamın boynuna büyük bir çizik attı. Adam yere yığılarak öldü.

Bi süre sonra öldürdüğü adamı kontrol etmek için diğer bir adam geldi.

-"Adem?"  Dedi

Dora adamın yaklaşmasını bekledi. Adam son adımını attı. Dora adamın ağzını kapatarak boynunu çevirdi. Adam yere yığılarak öldü.

Diğer 2 adamı uzaktan aynı anda boynuna bıçaklarını fırlatarak öldürdü. Adamları karanlık olan tarafa sürükleyerek götürdü.

Deponun açık olan kapısına yavaş adımlarla girdi. Bacağına astığı silahlardan ikisini eline alarak susturucu taktı.

Tam karşısında büyük ve kapalı bir kapı vardı. Kapının sağından ve solundan yukarıya doğru merdivenler vardı. Sağ merdiveni kullanarak yukarıya çıktı.

Merdivenin son basamağına geldi. Yukarıda kimse yoktu. Biraz daha ilerleyerek görüş açısına başka bir kapı gördü. Kapıyı yavaşça açarak baktı. Hemen karşısına daponun 4 bir tarafını kaplayan büyük balkon çıktı. Balkonda 10'a yakın adam vardı.  Balkondan aşağısını göremiyordu.

Aşağıda birileri vardı ve sürekli birşeyler konuşuyorlardı. Dora onları duymayacak kadar işine odaklanmıştı.

Kapıyı kapatarak balkondan uzaklaştı. Daha mantıklı düşünmeliydi.

Yukarıya çıkması gerekiyordu. Eğer aşağı depoyu görebilirse Olga'nın orda olduğunu görebilirdi. Yada olmadığını.

Aşağıya indi, sol taraftaki merdiveni kullanarak yukarıya çıktı. Çıkması ile adamla göz göze gelmesi bir oldu. Silahını kaldırarak adamı alnından vurdu.

Bu kadar dikkatsiz olmamalıydı. Sinirlendiğinde daha dikkatsiz olurdu bunun farkındaydı. Bu yüzden daha sakin olmaya çalışıyordu. Ama olamıyordu, Olga'yı bulamadığı sürece sakin falan olamayacaktı.

Merdivenin bitimindeki kapıyı açarak etrafına baktı. Arada sırada arkasını da kontrol ediyordu. Yine aynı balkon önüne çıkınca kapıyı kapatarak başka kapı aramaya başladı.

Soğuk RuhlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin