16

27 5 0
                                    

Ufak darbelerle başlayacak,
Sonra arkanda beklediklerini hissedeceksin,
Korumak için değil elbet.
Ruhunu, kalbini ,ömrünü almak için.

Dora kağıda uzunca baktı. Kalemi eline aldı.

Neler döndüğünü bilmiyor. Sadece denilenleri yapıyordu. Bu sinirlerini bozmuştu.

Miraç'a dönerek;
"-Sorularımı cevaplayacak mısın?"diye sordu.

"-Kağıdı imzaladıktan sonra artık bizdensin sana her şeyi anlatacağım Dolunay."dedi Miraç.

Dora şüpheyle Miraç'a baktı. Kalemi kağıda yaklaştırarak sahte bir imza attı. Kağıdı Miraç'a uzattı.

"-'Hades' sıradan bir bar değil bunu biliyorum bu bar'ı farklı kılan ne var?"diye sordu Dora.

Miraç kaşlarını kaldırarak;
"-Evet sıradan bir bar değil. Bar'ın alt katında büyük bir depo var oraya bazı özel adamlar geliyor. Kimler olduğu hakkında fikrim yok.Kağıtda da yazıldığı gibi Pamir bey'in bazı istekleri oluyor bizden. Bizde yapıyoruz."dedi.

Kağıtta yazılanı okumuştu fazla ciddiye almamıştı ama belli ki bu istekler büyük isteklerdi.

Dora kaşlarını çatarak;
"-Ne gibi istekler?" Diye sordu.

"-Sanırım bu kadar yeterli Dolunay."dedi Miraç.

Konuyu kapatmak istiyordu ama Dora'nın öğrenmeye hakkı vardı.

Dora sinirlenerek;
"-Bunu öğrenmeye hakkım var Miraç. Sonuç olarak artık sizdenim bana söyleyebilirsin!"dedi.

"-Yarın veya ertesi gün sana da görev gelir öğrenirsin. Benim söylemem fazla doğru olmaz." Dedi Miraç.

Dora gözlerini devirerek ayağa kalktı. Kahve bardağını masaya koyarak ceketine ilerledi.

"-Hey.. Dolunay hemen triplenme senin iyiliğin için söyl.."demeden Dora arkasını dönerek lafını kesti.

"-İyiliğimi düşünecek kadar yakın değiliz." Dedi Dora.

Dış kapıya ilerledi ayakkabılarını giyerek evden çıktı.

Yürümeye ihtiyacı vardı. Otobüs durağını es geçerek İzmir'in işlek caddelerinde yürümeye başladı.

Kurallar.
Görev.
Hades.
Pamir Ares.

Kuralları sevmezdi. Hep saçma gelir. Insanın doğasına haykırı birşey bu.

Mekanın altındaki büyük depo. Oraya girmeliydi ama nasıl?

Dora olarak mı?
Dolunay olarak mı?

Dora dikkat çeker öldürürlerdi.
Saf Dolunay girmeliydi.

××××××

Tam 4 gün geçmişti ama ne gelen var ne giden.

Dora yanındaki Miraç'a sormak istiyordu. Ama bu 4 gün içinde sürekli soru sormuştu ve Miraç şüphelenmişti.

Miraç neden bu kadar meraklı olduğunu sorduğunda cevap verememiş heyecanlı olduğunu ve korktuğunu söylemişti.

Dora bar tezgahında gelen adama bira verirken Cem uzaktan onu izliyordu.

Cem Pamir'e mesaj atarak bar'dan uzaklaştı.

Dora adama birasını vererek kendisine de viski doldurdu.

Viskinin tadını damağında hissettiğine gözlerini kapatarak 'İşte bu' dedi.
İçki içmeyi seviyordu.
Fazla içmiyordu kafasının yerinde olmamasını sevmiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Soğuk RuhlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin