15

19 5 0
                                    

Dora karşısında gördüğü adama kocaman gülümseme yollarken Pamir ifadesiz bir şekilde bakıyordu.

Dora Pamir'in arkasına bakarak Cem'e el salladı. Dolunay'ı yani Dora'yı gören Cem ayağa kalkarak Dora'ya doğru yürüdü.

Pamir kapıda durmuş hala Dora'ya bakıyordu. Dora kafasını Pamir'e çevirerek piçimsi bir şekilde gülümsedi Pamir'in yanından geçerek odaya girdi.

Pamir bu kızı tanımıyordu. Daha önce hiç görmemişti mekanında. Cem'in kızlarından biri olarak düşündü ve mekanın alt katına inerek ilk aydaki silah tahsilatını yaptıkları kaçak Ali ile toplantıya girecekti.

Cem Dolunay'ı kolundan tutarak koltuğa oturttu. Barbaros Dora'ya bakarak göz devirdi. Yine Cem'in kızlarından biri diye düşündü.
Cem de Dora'nın yanına oturarak;
"-Naber güzellik?"dedi.

Dora yapmacık bir gülümsemeyle;
"-Daha iyi .Beni çağırmışsın bir sorun mu var?" Dedi.

Cem kafasını olumlu anlamda sallayarak;
"-Evet çağırdım. Bu mekanın nasıl bir yer olduğunu ve nasıl davranman gerektiğini sana anlatacağım." Dedi.

Ne münasebet. Nasıl oturup ,kalkmasını mı anlatcak? Dalga mı geçiyor bu adam. Bar tezgahında adamlara nasıl firikik verilir bunu mu anlatacak?

Dora kaşlarını çatarak Cem'e baktı;
"-Anlamadım?" Diye sordu.

Cem ciddiyetle genç kıza;
"-Yanlış anlama. Burası herhangi bir bar değil. Buranın kuralları var."

Barbaros alayla gülerek;
"-Diğer kuralları Miraç sana anlatır. O küçük beyninden kuralları sakın çıkarma yoksa küçük olan beynin yok ederim."

Dora ifadesizce Barbaros'a baktı.
"-Anladım. Konuşmanız bittiyse lütfen işime dönebilir miyim."dedi.

Cem gülümseyerek Dora'ya yaklaştı;
"-Anladın mı bizi Dolunay?"dedi tehditkar bir sesle.
Dora olsa şuan haddini bildirir karşısındaki adamları öldürmekten beter ederdi. Ama Dolunay korkmuş bir şekilde ayağa kalkarak kafasını olumlu anlamda hızlıca sallayarak kapıdan çıkarak aşağıya indi.

Yumruklarını sıkıyordu. Biraz daha dursaydı. Barbaros ve Cem'in kafasını koparacak camdan aşağıya atacaktı.

Bar tezgahına yürüyerek yüksek bar taburesine oturdu.

Dora'yı gören Miraç elini kızın omzuna koyarak;
"-Canını sıkma."dedi.

Dora kaşlarını kaldırarak;
"-Kurallar nedir?" Diye sordu.

Miraç genç kıza yaklaşarak;
"-Anlatmam için burası uygun değil. Yarın bana gel. Adresi konum atarım."dedi.

Dora kaşlarını kaldırarak;
"-Bu kurallar bu kadar önemli mi?" Diye sordu.

Saçmaydı. Kuralları küçük çocuklara uygularlardı. Yaramazlık yapmamaları için.

Miraç Dora'ya bakarak;
"-Önemli Dolunay. Çok önemli."dedi.

Dora gülümseyerek tazgahın arkasına geçti. Eline bir bez alarak bardakları kurulamaya başladı. O ara gözü etraftaydı.

Delicesine dans eden çiftler birbirlerine sürtünenler. Babası yaşında adamların kucağında oturan kızlar. Yüzünü buruşturarak arkasını döndü. Yüksek ses rahatsız ediciydi. Ama buna katlanmak zorundaydı.

Bar tezgahına yaklaşan adama baktı. 50 yaşlarına yaklaşmış beyaz saçlı yapılı bir adamdı. Sanırım içki içmeye geliyordu. Adama doğru yaklaşarak karşısında durdu.

Dora'yı gören adam sırıtarak;
"- Chivas Regal" dedi.

Dora arkasını dönerek şişelere baktı. Gözüne takılan Chivas Regal yazılı şişeye yaklaşarak bardağa doldurdu.

Soğuk RuhlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin