(Multimedia Bora)Cafenın önünde durdu. Motordan inerek cafenın kapısına doğru yürümeye başladı. Tüm hırsıyla cafenın kapalı kapısına vurmaya başladı. İçeride kimsenin olmadığını anlayınca Olga'nın telefonunu eline aldı.
Bora yazısının üzerine tıklayarak aradı.Bir süre sonra telefon
"Efendim Olga " diyerek açıldı telefon ,bu Bora'nın sesiydi"Nerdesin Bora " dedi Dora sakin ve donuk bir sesle.
"Evdeyim noldu ,mekanla ilgili bi sorun mu var Dora?" Dedi Bora.
"Konum at , geliyorum" diyerek kapattı telefonu Dora.
Bora gerçekten bilmiyor muydu yoksa bilerek mi yapıyordu hiçbir fikri yoktu. Eğer Bora'da birşey yapmadıysa dosyadaki bütün mekanları basacaktı. Gerekirse adamları öldürecekti ama Olga'yı sağ salim bulacaktı ve evlerine getirecekti. Olga'ya birşey olmayacaktı o kendini savunabilirdi güçlü bir kızdı Olga herşeyin üstesinden gelirdi. Bu hayatta güçlü olmayı ona Olga ögretmemiş miydi? Kendisi de güçlü olmak zorundaydı.
Olga'nın telefonunu çıkararak adrese baktı. Motoruna binerek. Adresin gösterdiği yere doğru sürmeye başladı.
Adresin olduğu yere geldiğinde Bora onu apartmanın kapısında bekliyordu. Dora motordan inerek Bora'nın üstüne atıldı. Çocuğun boğazından tutarak
" Olga nerde?" Diye sordu.
Bora afallıyarak , Dora'nın kanlı yüzüne bakarken gözleri kocaman açıldı. Bu kız adam mı öldürmüş diye sordu kendi kendine.
"Sen.. sen...." diyerek korkarak kekeledi Bora.
Dora , genç adamın korkmuş suratına bakarak yakalarını bıraktı ve geri çekildi.
Kafayı yemek üzereydi neredeydi bu kız kim neden zorla Olga'yı kaçırmış olabilir ki. Karşısındaki genç adam rol mü yapıyordu hiçbirşey anlamıyordu.
Dora genç adamın kolunu tutarak apartmanın içine doğru sürükledi.
"Kaçıncı kat?" Diye sordu Dora.
Bora asansöre doğru ilerleyerek düğmeye bastı. Asansörün gelmesini beklediler. Asasörün kapısı açıldı ve birlikte bindiler. Bora 7 katlı apartmanın 5. Katında oturuyordu. Düğmeye basarak yukarı çıkmasını beklediler.
Asansörün kapıları iki yana doğru açıldı Bora soldaki daireye doğru yürüdü. Anahtarı üstünde asılı duran kapıyı açtı.
Ayakkabılarını içeride çıkararak kenara fırlattı. Kapıyı sonuna kadar açarak Dora'yı içeriye davet etti. Dora hiç düşünmeden postallarını çıkararak kenara fırlattı.
Koridorun hemen sağında mutfak vardı. Mutfağın karşısında kocaman bi salon vardı. Mutfağın yanında kapalı kapıyı banyo diye tahmin etti ve oraya doğru adımladı.
Kapıyı açtı. Yanılmamıştı hisleri kuvvetliydi.
Ardından kapıyı kapatarak aynanın karşısına geçti. Ela gözleri soluk bakıyordu. Gözlerinin altındaki halkalar yorgunluğunun belirtisiydi. Yüzünde kan lekeleri hala duruyordu. 'Olga için' dedi kendine herşey onun için.Çeşmeyi açarak buz gibi suya elini soktu ardından eline su doldurarak yüzünü yıkadı. Kurulama gereği duymadan banyodan çıktı ve salona doğru yürüdü Bora ifadesiz bir şekilde karşısındaki kapalı televizyona bakıyordu.
"Neden" dedi Bora.
Neden o adamı öldürdüm öyle mi? Bu mu yani sormak istediği soru. Benim sorularım cevaplanmazken ben kimsenin sorusunu cevaplamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Ruhlar
Teen FictionLakabı MEDUSA olan bir kız... Nefesi ÖLÜM kokan bir adam... Sıcak bedenlerle ıslanmış soğuk ruhların hikayesi. Siyah ruhlarla kirlenmiş beyaz bedenlerin hikayesi. Güzel bakan gözlerin çirkin bakan ruhlarının hikayesi.