7

34 10 0
                                    


İkisi de kızın suratına aval aval bakarak kahkaha attılar. Barbaros acıyla kıvranarak tekrar kıza baktı.

Dora biraz daha oturup Olga'nın odasına doğru yürüdü. Kapısını çalarak içeriye girdi. Olga duştan çıkmıştı. Üzerine siyah bir tayt ve kapşonlu bir tişort giyinmişti.

Kızıl saçlarını tarıyordu. Omuzlarının üstüne biten kızıl saçları koyulaşmıştı.

"-Olay nasıl oldu ?Bunlar kim? Bizim onlara ne borcumuz var? Anlat dinliyorum Olga",dedi Dora aksi bir sesle.

Olga kızın sinirden koyulaşmış gözlerine baktı.

-"Sorun şu ki benim bulaştığım adamlar bunlar değil ,ben, ben bunları tanımıyorum bile",dedi Olga.

Olga'ya şüpheyle baktı.
-"Nedense inanasım gelmedi",dedi genç kız.

Olga onun bu tavrına sinirle güldü;
-"Ne zaman senden birşey sakladım, ne bu tavırlar?",dedi Olga.

Dora ona alayla baktı ;
"Madem saklamıyorsun.." dedi ve durdu.
"Rusya'dan aradığın yabancı numara kimdi?" Dedi . Olga şaşkınlıkla Dora'ya baktı

"-Ru..Rusya'dan bi arkadaşım" dedi Olga . Sesi titremişti.

Dora gözlerini kısarak Olga'ya baktı. Arka cebinden Olga'nın telefonunu çıkararak Olga'ya uzattı.

"- Hangi cehennemdesiniz Barbaros kan kaybından ölecek" diye bağırdı Cem.

Olga telaşla ayağa kalkarak banyoya koştu.
Ilk yardım çantasını alarak salona doğru adımladı.

Salona girdiğinde Barbaros kanepede yarı baygın bir şekilde uzanıyordu. Alnından boynuna doğru boncuk şeklinde terler akıyordu.

Barbaros'un yanına ilerleyerek bacağının olduğu kısımda yere çökerek oturdu.

Dora şaşkın bir şekilde Olga'ya bakarak
"- Ne yaptığını sanıyorsun onlar zaten ölücek?" Dedi.

Olga;
"-Bir yanlış anlaşılma yüzünden onları öldüremeyiz Dora." Dedi.

-"Yanlış anlaşılma mı? Senin kafana çok vurdular herhalde!"Diyerek bağırdı Dora.

Olga ona ters bir şekilde bakıp önüne döndü.

Dora bir şeylerin ters gittiğinin farkındaydı . Olga bunları konuşturmasına fırsat vermiycekti.

Olga ,Barboros'la ilgilenirken Cem'e yöneldi. Cem'in kolundan tutup kaldırdı.

-"Ne o beni odaya mı atıyosun ,bak söylüyorum yatakta efsaneyimdir ,pişman olmazsın. ", dediyip piç piç sırıttı.

Dora onu takmadan ayaklarını çözdü. Odaya doğru sürükledi. Odanın kenarındaki sandalyeyi ortaya getirdi.

Sandalyeye Cem'i oturttu.

Cem ;
-"Bizi kaçırabilecek kadar cesursun demek isterdim bebeğim fakat kim olduğumuzu bilmiyorsun,istersem şu dakika içinde seni öldürebilirim ama beni heycanlandıriyorsun"dedi ve kahkaha attı.

Dora ona boş bir bakış attı. Ellerini göğsünün üzerine birlestirerek koydu;
-"Hadi denesene ne bekliyorsun" dedi.

Cem bu kızla baya eğlenecekti. Ellerini saniyeler üzerinde çözüp Dora'nın boğazına sarıp duvara yapıştırdı.

Dora alayla gülümsedi .Cem bu tavra hiç alışkın değildi.

Onların ismi geçtiğinde bile korkudan titrerlerdi. Bu kız onları tanımıyordu.

Dora kafasını yukarı kaldırdı. Cem'in eli kızın boğazını daha rahat kavramıştı. Dora elini yavaşca bacağındaki bıçağa uzattı.

Bu süre zarfinda Cem'den gözlerini bir an olsun çekmemişti. Bıçağı kavradığı gibi Cem'in omzuna çizik attı.

Soğuk RuhlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin