9

26 6 0
                                    

Dora hızlı davranarak Bora'yı tutarak kolunu omzuna aldı. Onu hemen kendi odasına taşıdı. Yatağa uzatarak banyoya yöneldi. İlk yardım çantasını alarak Bora'ya doğru ilerledi.

Bunu her kim yaptıysa onu yaşatmayacaktı. Masum bir insana saldıracak kadar hainlerdi.

Onun gözünde Bora küçük masum bir çocuktu. O aile sevgisi görmüştü. Sevilmeyi hak ediyordu. Onun kanlı işlerde işi olmazdı.

Bora'nın sol yanına oturdu. Makası eline alarak tşörtü kesti. Omzunun aşağısında derin bir kesik vardı.

Yaranın etrafını oksijenli su ile temizleyerek kanın durması için steril bezle baskı uyguladı.

Kan durduktan sonra ameliyat iğnesini alarak dikmeye başladı.

Bora'nın baygınken inlemeleri ve bağırmaları bu tür olaylara alışık olmadığının göstergesiydi.
Bora bağırdıkça sanki Dora'nın da canı acıyordu.

Elini daha hızlı tutarak koluna dikiş attı.

Daha sonra sargı bezini alarak sarmaya başladı.

Bu tür sağlık durumlarını hapishanede öğretmişlerdi. Dora hevesliydi sağlık işlerine elleri yatkındı. İsteyerek ve severek öğrenmişti.

Bora'nın kolunu sararak ayağa kaltı ve salona doğru ilerledi. Telefonunu çıkararak Olga'yı aradı.

"-Hangi cehennemdeysen hemen eve gel!" Dedi Dora ve kapattı telefonu.

Olga neler olduğunu anlamamıştı ama birşeylerin ters gittiğine emindi.

Arabasına binerek evine sürmeye başladı.

Eve geldiğinde Bora'yı bıçaklanmış halde görünce şaşırmadı.

Çünkü Pamir Ares kardeşlerinin intikamını almak istemişti. Fazla zarar vermemiş Bora'nın yaşamasına izin vermişti. Neden öldürmediğini bilmiyordu fazlasıyla merak ediyordu. Çok ilgilenmeyerek Dora'nın yanına oturdu Olga.

Bir süre sessizlik oluştu salonda.

Olga Dora'ya dönerek;
"-Şanslıymış ki öldürmemiş" dedi.

Dora Olga'nın ne dediğini anlamayarak tek kaşını kaldırdı ve Olga'ya döndü.

Olga;
"- Pamir belli ki Cem ve Barbaros'u senin vurduğunu öğrenmiş Dora. Sen kan akıttığın için o da kan akıtmak istemiş ve hedef olarak Bora'yı seçmiş" dedi.

Dora ayağa kalkarak Olga'nın karşısına geçti.

"-Neden sen değil de 3 gün önceki insanı seçiyolar Olga!" Diyerek bağırdı Dora.

Olga genç kızın bu tepkisine şaşırmamıştı. Bu tepkiyi bekliyordu.

"-Çünkü Bora'yı senin sevgilin olarak biliyorlar." Dedi Olga sakin bir sesle.

Dora ayağa kalkarak ellerini saçlarına geçirdi. Bu ne demek oluyordu, kimse Bora'yı bilmiyordu.
Olga'yı almaya giderken bile Bora'yı götürmemişti.

Bora'nın bıçaklanmasına Olga neden şaşırmamıştı?
Tabi ya kimse bilmiyordu tek bir kişi biliyordu.
Olga.

Dora Olga'ya yaklaştı ellerini yakalarından tutarak oturduğu yerden kaldırdı. Olga genç kızın bu hareklerine şaşırarak Dora'yı itmeye çalıştı.

Dora sinirlerine yenik düşerek Olga'ya yumruk attı.
Bu Dora'yı da şaşırmıştı. Ama Olga biliyordu .

Tanrı'nın bu dünyaya attığı en cesur kazıktı.

Soğuk RuhlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin