ΚΕΦΆΛΑΙΟ 23: SOMEONE FROM THE PAST

422 29 4
                                    

Στο κεφάλαιο 22 είδαμε τι πραγματικά συνέβη στην Άννα την ημέρα του ατυχήματος ( Ήταν ένα αναδρομικό κεφάλαιο για να σας βοηθήσει να καταλάβετε την πλοκή και τα συναισθήματα). 😉😊Τώρα πάμε στην συνέχεια του κεφαλαίου 21. ❤️

Άννας POV

Ανεβαίνω στο δωμάτιο μου και παίρνω μία βαθιά ανάσα. Τι ήταν μόλις τώρα αυτό? Όσο περνάει η ώρα τόσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιώ.
Κάποιος ξέρει! Ποιος όμως? Ποιος γνωρίζει για εκείνη την απαίσια νύχτα? Μόνο ο Κώστας ο οποίος ήταν σοβαρά τραυματισμένος και δεν μου είχαν επιτρέψει να τον δω.
Γαμωτο ! Αν είναι αυτός ? Τότε την έβαψα. Θα με απειλεί τώρα.
Η πόρτα χτυπάει. Ο Άλεξ! Του είχα πει πως θα πήγαινα σε εκείνον.
- Άννα?, ρωτάει ανοίγοντας την πόρτα.
- ναι?,ρωτάω με ένα ,κάπως χαμένο βλέμμα. Με κοιτάζει ανήσυχος και πιάνει με τα χέρια του το πρόσωπο μου.
- Μωρό μου? Εσύ έχεις χλωμιασει. Είσαι καλά?,με ρωτάει. Δεν μπορώ να του πω την αλήθεια.
- Ναι ,ναι ! Όλα είναι τέλεια.,λέω και εκείνος σηκώνει το φρύδι του ως ένδειξη ότι δεν με πιστεύει.
- Τσακώθηκα με την μαμά! Αυτό έγινε.,λέω.
Με αγκαλιάζει!
- Άννα είμαι εγώ εδώ για εσένα! Μην στεναχωριέσαι. Θέλω να μου τα λες όλα! Μαζί θα λύσουμε τα προβλήματα μας.,μου λέει και με φιλάει στο κεφάλι.

- Είσαι γλυκός όταν το θες! Το ξέρεις?,του λέω κοιτάζοντας τον

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Είσαι γλυκός όταν το θες! Το ξέρεις?,του λέω κοιτάζοντας τον.
- Δεν το νομίζω! Μόνο μαζί σου είμαι έτσι! ,μου λέει και η καρδιά μου χτυπάει δυνατά.
Του χαμογελάω!
- Αυτό είναι ακόμα πιο γλυκό!,του λέω.
- Θα φύγω και θα χτυπήσω τις πόρτες ,αν με ξαναπείς γλυκό!,μου λέει και ξεκαρδιζομαι.
- Ένταξη, ένταξη ! Κέρδισες. ,λέω και σηκώνω τα χέρια ψηλά για αστείο.
- Πάμε τώρα στο δωμάτιο μου?,με ρωτάει και του γνέφω.
- μισό να πάρω τα ρούχα μου!,του λέω.
Με τραβάει από το χέρι και βγαίνουμε έξω.
- Μα πρέπει να ......
- Όχι θα σου δώσω τα δικά μου.,μου λέει κοιταζοντας μπροστά. Αχ! Τον λατρεύω. Σταματάει και με κοιτάζει.
- Λοιπόν?,με ρωτάει.
- Σε αγαπάω!,του λέω και μου γελάει πονηρά!
- Θα το εκλαβω ως ναι!,μου λέει και κλειδώνω την πόρτα του δωματίου μου λίγο πριν μπούμε στο δωμάτιο του Άλεξ.

Η Μερα Που σε Γνώρισα   Where stories live. Discover now