sixth day

724 101 149
                                    

En yakın arkadaşım hoşlandığım çocuğun kız kardeşiyle flörtleşiyordu ve ben buna izin veremeyecek kadar endişeli bir insandım.

Logan, Waliyha'yı üzdüğü takdirde ne Zayn hakkında bilgi alabilirdim, ne de Bear'a daha fazla bakardı. Bu yüzden arkadaşımı ensesinden tuttuğum gibi kızdan uzaklaştırırken yaptığım şeyin en mantıklısı olduğuna emindim.

"Ahaha, Liam ara sıra böyle yapar. Eğleniyor bunlarla biliyor musun? Yazık, baba olduktan sonra sıyırdı. Neyse beş dakikaya geliyorum, sen beni burada bekle. Gözüm üzerinde, Bear. O kıza yürüme." Logan ben onu uçururcasına sürüklerken konuşmayı bırakmamakta kararlıydı, bu yüzden artı olarak bacağına bir tekme geçirmiştim. Waliyha kıkırdayıp Bear ile ilgilenmeye devam ederken Logan'ı salondan çıkarmış, mutfağa götürmüştüm.

"Ne yapıyorsun salak?" diye sordum kaşlarımı çatıp ciddi görünmeye çalışarak. Logan ise çarpık sırıtışını yapıp "Flörtleşiyorum." demekle yetinmişti.

Aslında bunun olacağını biliyordum. Günler önce iş yerinde Zayn'in kullanıcı adını bulamadığım için stalklayamayıp Waliyha'nın Instagram hesabına girdiğimde, orada Zayn ile olan bir fotoğrafinı bulmuştum. Mutlu bir şekilde fotoğrafı incelerken Logan arkamdan gelmiş, "Çok güzelmiş." diye yıllar sonra insan yüzü görmüşçesine büyülenmiş, benim bahsettiği kişiyi Zayn sanmam sonucu boğazına sarılmamla aldığı son oksijen olabilecek nefesi "Kız olan." diyerek mantıklı bir şekilde harcamıştı. Ben de onu bırakmış, Waliyha'ya karışmamasını tembihlemiş ve ardından Zayn'in etiketlendiği fotoğraf sayesinde onun Instagram hesabını da bulmuştum.

Kullanıcı adı arattığım gibi "Zayn Malik" değil, "Zayn Maluminous*" olduğundan bir süre sadece şaşkınca profil fotoğrafindaki temizlik spreyini silah olarak kullanan adamı izlemiş, ardından tuhaf bir şekilde ondan daha fazla hoşlandığımı hissetmiştim.

Ama konumuz bu değildi. Konumuz benim her türlü şerefsizliği yapabilecek arkadaşımın iş yerinden hastaneye diyerek erken ayrılması ve mesai bitimi evime döndüğümde onu bakıcıma cilve yaparken bulmamdı.

"Hani hastaneye gidiyordun?"

"Waliyha da bir nevi hemşire değil mi? Bir bakış attı, tüm ağrılarım geçti." hayatımda bu çocuk kadar saçma ve ergence cümleler kuranını görmemiştim. Bir iç çektim ve iki elimi omzuna koyarken gözlerine baktım.

"Logan. 24 yaşındasın, 14 değil."

Gözlerini devirip ellerimi kendi elinin tersiyle ittirdikten sonra ellerini cebine attı.

"İzin ver de yıllar sonra bir kız ilgimi çekmişken bunu değerlendireyim, Liam."

Gözlerimi kısıp Logan'a bakarken ona doğru eğildim ve Waliyha duymasın diye ses tonumu azaltarak "Hayatımda gördüğüm en şerefsiz insanlardan birisin ve bu kızı senin yüzünden kaybedemem. Hem Bear ona bu bir haftada çok alıştı, hem de hoşlandığım adamın kardeşi olması yararıma oluyor." dedim. Logan ise çarpıkça gülümseyip "Bear tabii alışır. Amcasına çekmiş, güzel kız görünce bırakmıyor." demişti.

Tam Logan'a cevap verecektim ki içeri kucağında Bear ile giren Waliyha, bir bana bir de fazlasıyla yakın olduğum Logan'a baktı. İkimiz aynı anda birbirimizi ittirince Logan kafasını mutfak dolabına çarpmış, ben de yere düşmüştüm ve benim güzel oğlum babası yere düşünce üzülmek yerine kahkahalarla gülmeye başlamıştı. Bu çocuğu muazzam yetiştiriyordum. Waliyha da Bear'ın gülmesiyle kendini sıkmayı bırakmış ve gülmeye başlamıştı.

"Sadece her şeyi hâllettiğimi söyleyecektim. Bear mamasını saat yedi gibi yese iyi olur." dediğinde Logan kafasını ovuştururken heyecanla bağırdı.

My Therapy // Ziam MayneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin