7 Git,

844 59 6
                                    

Azra

Deniz kahkaha atıp ellerini ellerimin üstüne koydu. "Ya A-Az-ra!" Kahkaha atmaya devam edip başını yana yaslarken geriye çekilip ayağa kalktım. Gülümseyip üstten bakarken Deniz bileğimden tutup çekince kendimi tekrar yerde buldum. "Geliyorum!" Ilgaz bağırıp yatağa çıktı. "Ben mi kazandım?"

Deniz gülüp bana baktı. "İyi, yatın siz Hevesle. Biz yerde yatarız."

________________

İki saat sonra

Kıpırdanıp yastığımın tersini çevirdim. "Azra," hafifçe doğrulup ileri baktım. Hemen karşıma yatağını sermiş Deniz dizlerinin üstünde bana bakayordu. Kızlara tek tek bakıp uyuduklarından emin olunca dizlerimin üstünde yanına gittim. "Anlat bakalım, boncuk."

Deniz yastığını kucağına alıp sırtını duvara yaslarken bende karşısına oturdum. "Her hafta cumartesi geceleri babam alt katta takım elbiseli silahlı," eliyle değişik bir şekil çizdi. "Değişik adamlar geliyor. Azra, o adam benim üvey babam ve paranın suyu nerden geliyor bilmek istiyorum." Sarıldığı yastığa baktı. "Bu evdeki her şey, o paralarla alınıyor." Loş ışıkta gözlerine baktım.

Gözleri dolmuştu, dizlerimin üstünde yanına yaklaştım. Elimi yanağına götürüp okşarken Deniz başını yana yatırıp elini elimin üstüne koydu. "Bulacağız merak et-" adım sesleri gelince Deniz telaşla bana baktı. "Yatağına geç," diye fısıldayıp bende yatağıma geçtim. Adım sesleri durdu, kapı açıldı. "Uyuyorlar." Hiç tanımadığım bir adamın sesini duyunca Deniz'in kıpırdandığını farkettim.

Adım sesleri uzaklaşırken Deniz yorganı üstüne atıp ayağa kalktı. Bende ayağa kalkarken Deniz heycanla bana baktı. "Çalışma odası! Azra oraya girersek eğer, her şeyi çözeriz."

Gülümsedim, kapıya doğru adımlarken Deniz önüme geçti. Parmak uçlarında yükselip yanağıma yaklaştı. Küçük bir öpücük kondurup geri çekildi, kapıyı açıp çıkınca arkasından baktım.

____________

Deniz

Heycanla etrafımda döndüm. Azra hala olduğu yerde dururken yutkundum. Hissettiğim şeyleri sonra sorgulamaya karar verip işe odaklandım. Azra odadan çıkıp bana baktı. "Önden buyur, boncuk."

Merdivenlere ilerledim. Babam ve değişik adamlar salonda oturuyordu. Kapıları kapalıydı. Çalışma odası da tam karşıdaydı. Küçük adımlarla merdivenden inerken Azra peşimden geldi. " B planı odaya dalıp adamlardan birini rehin alırım ve konuştururuz." Ortamı yumuşatmak için söylediği şeye gülüp arkamı döndüm. Tam o sırada kapı açılınca Azra elimi tutup koridora çekti. Adımlar yaklaşınca Azra yandaki odanın kapısını açıp içeri girdikten sonra kapıyı kitledi.

Tuvalette olduğumuzu anlayınca başımı aynaya çevirdim. Azra bir elini kapıya koyup diğer elini lavaboya yasladı. Adım sesleri uzaklaşırken elimi kilide götürdüm. Yavaşça kapıyı açtım. Azra dışarıyı kontrol edip bana döndü. "Temiz,"

Koridorda parmak uçlarımızda ilerleyip odaya girdik. Kapı kolunu indirdim. Açılınca şaşkınca Azra'ya baktım. Kapıyı itti, içeri girdik. Kitaplarla dolu oda da ne aradığımızı bilmeden etrafa bakmaya başladık.

"Ne arıyoruz?" Dedim çekmecelere bakıp. "Bir dosya, yani rapor falan ne olursa." O da masadakileri inceliyordu. "Deniz, Azra?"

Elimdeki kitabı düşürüp şaşkınca anneme döndüm. Azra da aynı şekilde bakıyordu. "Ne yapıyorsunuz siz?" Azra yutkunup bana bakarken bende başımı salladım. Gece gece beynim çalışmıyordu. O anda olabilecek en saçma şey oldu ve kapı açıldı. "Bu ne gürült-"

"Lan?" Babama bakarken yüzümü buruşturdum. Şimdi bitmiştik işte,
Annem yanıma gelip kulağıma fısıldadı.

_______________

Azra

Aklımdan binbir türlü yalan geçerken Ahmet'e baktım. "Oya? Bunların ne işi var burda?" Elimdeki kağıdı katlayıp cebime attım. "B-biz bilmiyoruz ki hayatım." Deniz titreyen ellerini kaldırıp kapıyı gösterdi. "Azra, çık! Sakın bir daha geleyim deme! Ben sana güvenmiştim."

Kaşlarımı kaldırdım. Üçü de bana bakarken geriye doğru adım attım. "Ne?" Deniz sinirle yanıma geldi. "Arkadaşız sanıyordum! Ama belli ki sen intikam oyunların için beni kullanmışsın." Başını kaldırıp bana bakarken tırnağımı avuç içlerime bastırdım. Arkadaşız sanıyordum, arkadaşız sanıyordum."Eh sonunda anlaman güzel." Deniz titreyen ellerini kaldırıp omuzlarımdan itti. "GİT! AZRA GİT, lütfen,"

Başımla onayladım. Geriye doğru adım atıp kapıyı açtım. Arkamdan kaparken dış kapıya doğru ilerledim. Kapıyı arkamdan yeri titrecek bir şiddetle kaparken sinirden titreyen ellerimle telefonumu çıkarıp kızlarla grubumuza mesaj attım. Sabah gelirlerdi.

Sinirle arabanın kaportasına tekme attım. Kapıyı açıp kendimi arabaya attım, elimdeki kağıdı okurken şokla sarsıldım. Ellerim titrerken sakinleşmek için arabayı çalıştırıp malikanede çıktım, çünkü şuan o adamı gidip öldürebilirdim.

first time Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin