Multimedya Erdem
Akşamdan kalma bir insanı kendine getirebilecek en güzel şey uyandığında girilen sıcacık bir duştur . Bende bu felsefeyi benimseyerek gecenin izlerini taşıyan vücudumu banyoya sürükleyip sıcak suyun keyfine varırken bir anda kapı çaldı.
Bu ziller ya da telefonlar neden hep insanın en açamayacağı zamanda çalar hiç anlamıyorum. Apar topar duştan çıkıp üzerime bornozumu giyerek kapıya ilerledim. Aslında kapıyı açmayıp suyun altında kalmayı seçebilirdim tabi yaklaşık 2 dakikadır kapı çalınıyor olmasaydı.
"Lütfen Onur olmasın!" Diyerek kapının deliğinden baktığımda karşımda Erdem'i görmek gerçekten beni çok rahatlattı.
Kapıyı hevesle açıp "Hoşgeldin" dememle Erdem'in içeri dalıp "Nerdesin kızım sen? O telefona niye bakılmıyor? Dünden beri kaç kere aradım, niye dönmüyorsun lan sen bana!" Demesi bir oldu.
"Erdem başıma neler geldi bir bilsen. Sen bize kahve yaparken ben üzerime birşeyler giyip hemen geliyorum söz veriyorum beş dakika içerisinde herşeyi öğrenmiş olacaksın" diyerek Erdem'i mutfağa yönlendirdim. Mutfağa geldiğimde kahvelerimiz hazırdı ve Erdem'in her zamanki yerine geçmesiyle Onur'la Mert'e dair herşeyi anlatmaya başladım.
Konuşmam bittiğinde "Bunca şey oluyor ve sen beni aramıyorsun öyle mi? Kızım ben neyim lan senin için? Arayıp Erdem Onur'un evinin önündeyim desen orda olacağımı bilmiyor musun? Ne demek saçma sapan bir yerde içip geceyi tanımadığın birinin evinde geçirmek!" Diye beni haşlamaya başlamıştı bile.
"Tamam haklısın ama ben bir malım ve napcağımı şaşırmıştım. Şimdi benim biricik psikoloğum olsanda bu konuları sakince irdelesek olmaz mı?" Diyerek şirinlikler yapmaya başladığımda Erdem sinirini atıp güldü ve yine benim biricik dert ortağım oldu diyebilirim.
Onur'a sinirden köpürüp bu herife net çizgiler çizmezsen olacağı buydu derken Mert'in telefon numaramı bulmuş olması onu oldukça rahatsız etmişti. "Bu adama karşı temkinli ol. Tamam seni herifin birinin elinden almış ama daha beterinin eline düşmüş olma, ben yeni aldatılmış bir kadınım moduna girip kaptırma kendini bu adama." Diye uyarmıştı beni ve sonuna kadar haklıydı. Ama bu saatten sonra ben Mert'le nerde görüşücez sanki desemde Erdem bu çocukla tekrar karşılaşacağımıza emin gibiydi.
Ve tabi yine Erdem Erdem'liğini yapıp beni okula sürükledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIĞINAK
Teen FictionGittiği yerin kaderini değiştirebileceğini nereden bilebilirdiki? Girdiği bir cadde , sokak ya da ev onun hayatında belkide hiç birşey değiştirmeyecekken o hayatını değiştirecek o bara girmeyi seçmişti. Belki o gün Onur'un evine sürpriz yapmak için...