Bu anahtarlar neden hiç arandığında bulunmazdı anlamıyorum. Çantamı o kadar kurcalamama rağmen anahtarı makyaj çantama bakana kadar bir türlü bulamamıştım.
Bir insan anahtarını neden makyaj çantasına koyar emin olun bende bilmiyorum. Kesin yine kapıda kaldığım günlerden birinde anahtarımı, her zaman çantama koyacağıma emin olduğum tek şeyin yani makyaj çantamın içine koymaya karar vermiştim.
Söz konusu olan sırf kapıda kalmalarımın önüne geçmek için birkaç kişiye anahtarlarının yedeklerini bile vermiş ben isem anahtarımın makyaj çantamdan çıkmasını da çok görmemek gerek.
Kapıyı açıp eve girer girmez çantamı bir kenara atıp üzerimdeki erkek kıyafetlerinden kurtulmak istiyordum ki içerden televizyon sesi gelmesiyle neye uğradığımı şaşırdım desem yeridir.
Salondan basket maçı sesleri geliyordu ve heyecanlı bir maç olduğu belliydi. Salona girdiğimde Onur ayaklarını uzatmış basket maçı izliyordu. Beni görünce ayağa fırlayıp “Duru sen gece neredeydin!?” dediğinde çıldırmamak elde değildi.
Yüzsüz herif hesabını sorduğu gece bir kızla yatağında uyumaya çekinmiyor ama kalkmış benden izinsiz evime girip bana bunun hesabını sorabiliyordu! “Sen ne hadsiz bir adamsın! Benim evime ne yüzle geliyorsun?” dediğimde her şeyi yanlış anladığımı, o kızın sadece arkadaşı olduğunu o gece dertleştiklerini, kız evinde kalmak istediğinde problem çıkarmayacağımı düşündüğünü, kızın gece iç çamaşırlarıyla yatıyor olduğundan bile bir haber olduğunu anlatırken ben hangi an çıldırıp o vazoyu fırlattım gerçekten hatırlamıyorum.
Bu adamla ben onca yılımı nasıl geçirmişim hayret ediyorum. Lanet olsun ben bir kadınım ve bir kadının bırak iç çamaşırlarıyla sevgilimin yatağında olmasını, pardesüyle bile uyuyor olsa buna kıyameti koparırım! Bu erkekler ya salak ya da gerçekten bizi salak sanıyor.
Sonuç olarak onursuz sevgilim Onur’la birbirimize girdik. O bana üzerimdeki erkek tişörtünün, eşofmanının ve gece nerede kaldığımın hesabını sorarken bense ona heba ettiğim yılların hesabını soruyordum.
Sonunda istediğim oldu ve Onur kapıyı çarpıp bana yaptığı suçlamaları da beraberinde götürerek evimden, kalbimden, hayatımdan defolup gitti ve dün gece yaşadığım huzurlu anlarında böylece içine etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIĞINAK
Teen FictionGittiği yerin kaderini değiştirebileceğini nereden bilebilirdiki? Girdiği bir cadde , sokak ya da ev onun hayatında belkide hiç birşey değiştirmeyecekken o hayatını değiştirecek o bara girmeyi seçmişti. Belki o gün Onur'un evine sürpriz yapmak için...