Část 32. - Poole Harbour

548 40 4
                                    



1. společný večer v mém novém domově jsme nakonec strávili filmem. Někdy kolem 23:00 jsme se rozhodli, že půjdeme spát.

Je tu nový den, 9 hodin ráno a venku je nádherné počasí. Je 30. dubna a oba budeme dnes celý den doma, takže budeme spolu. Těším se na ty chvíle, jak malé dítě na Vánoce.
Společně jsme se nasnídali a plánovali, co bychom mohli dělat. Rozhodně chci poznat Bournemouth, takže procházka nás nemine.
Ben mi slíbil, že mi ukáže ty nejhezčí kouty Bournemouthu.

Zhruba v 10 jsme se dostali z domu a jeli na první zastávku. Upřímně, poznávat Bournemouth je krása. Nejkrásnějším zakončením ale byl Poole Harbour, což je přístav, který působí dost romanticky. Chvilku jsme tam jen tak seděli a povídali si.
"Víš, napadlo mě, že bys mohla poznat moje rodiče.", prohlásil z ničeho nic Ben a já se na něj zaskočeně podívala.
"No, tak já se znám s tvými, tak ty bys mohla s mými. Jsou v pohodě a určitě tě budou mít rádi."
"Ráda poznám tvé rodiče, jen teď je toho na mě moc nového a nedokážu se na tolik věci soustředit a vnímat."
"To chápu, taky jsem nemyslel hned. Až budeš připravená, tak mi řekneš."
"Dobře.", odpověděla jsem a dala mu pusu. Tato pusa se zvrhla v docela divokou líbačku, až jsem se bála, že dojde k něčemu, co by se na veřejnosti projevovat nemělo.
Bena to samozřejmě taky napadlo a tak ihned zavelel, že už jsme toho dnes viděli dost a bylo by docela dobré jet domu a věnovat se jiné aktivitě. Se smíchem jsem ho následovala k autu.
Rozjeli jsme se docela velkou rychlostí k Benovi, nebo teď už spíš k nám, domu.
Zastavili jsme před baráčkem a Ben mi nařídil, ať nevystupuju. Zařazeně jsem se na něj podívala, ale přikývla. Obešel auto a otevřel mi dveře od spolujezdce. Chytl si mě do náruče jako princeznu a opatrně mě vyndal z auta, abych se nepraštila do hlavy. Zavřel dveře a zamkl auto. Přenesl si mě až k baráčku a odemkl dveře. Vešli jsme dovnitř a Ben mě položil na zem.
"Takhle se ale přenáší nevěsty.", řekla jsem se smíchem.
"Noo, proto už trénujeme.", odpověděl mi a dal mi pusu. Docela mě to zarazilo. Vydal se do obýváku, ale já jen tak zařazeně stála v chodbě. Na co trénujeme?

"Budeš dneska celý večer stát v chodbě a nebo půjdeš za mnou? Nebo si tě mám odnést až sem?"
"Jo, hned jdu.", odpověděla jsem a zakroutila hlavou. Šla jsem za ním a chtěla si sednout na pohovku, on si mě ale chytl za ruku a táhl náhoru. Zavřel dveře do ložnice a pomalu mě začal svlékat.
"Jsi nádherná holka, krásná, dokonalá. Ale svlečená se mi líbíš ještě mnohem víc. Klidně bych tě takhle měl pořád."
Následoval polibek, při kterém mě opatrně položil na postel.
"Dneska nemám ani moc chuť být něžný, ale pěkné divoký a tvrdý."
"Tak buď.", odpověděla jsem mu a kousla se do rtu. To bylo pro Bena znamení a ihned přestal se vším něžným a pomalým. Proměnil se ve zvíře, což jsem u něj ještě nikdy neviděla. Ale popravdě se mi to líbilo snad úplně nejvíc.

Oba nás to tak vyčerpalo, že jsme usli v objetí nazí, nenajedení a bez večerní hygieny.

Ráno mě probudil Ben, který na mě stále koukal.
Dost jsem se ho lekla.
"Jak dlouho mě takhle pozoruješ?", zeptala jsem se překvapeně.
"Asi tak půl hodinky. Jsi tak nádherná, lásko. A krásné dobré ráno."
"Tobě taky. Hodím si sprchu, půjdeš se mnou?", zeptala jsem se a začala se zvedat.
"Tuhle nabídku neodmítnu."
A tak se stalo, že jsme ranní sprchování vyplnili vášnivým milováním.
Domluvili jsme se, že si pak zajdeme na snídani kousek od nás, kam prý Ben chodí vždycky, když se mu nechce nic dělat.

Snídaně tam byla naprosto skvělá. Po cestě domu jsme vedli konverzaci prakticky o všem.
"Miláčku a kdy ty myslíš, že by bylo nejlepší, abych poznala tvé rodiče?", zeptala jsem se Bena, když už jsme se blížili domu.
"Brzy, lásko. Ne, nechci na tebe tlačit, ale tak třeba do měsíce, protože pokud o nás bude mluvit stále bulvár, tak by asi nebylo hezké, aby se o tobě rodiče všechno dozvěděli z novin, které kolikrát ani nemluví pravdu."
"Dobře, tak já nad tím budu přemýšlet."

Domluvili jsme se, že dnešní den projdeme jen okolí tady.
Každý den se mi zapisuje do vzpomínek, který nechci ztratit, ani když se opět pohádáme.

Tak jsem tu s další kapitolou 😊🙈 jaký máte zatím víkend? ❤️

Tohle ve scénáři nebylo 📽Kde žijí příběhy. Začni objevovat