Hampir sahaja Gempa,Halilintar dan Taehyung untuk menjadi perempuan buat selamanya tetapi nasib baik Tukabot sempat dicharge dan dapat menukarkan mereka kembali ke jantina asal mereka semula.
Well memang susah bagi mereka menjadi perempuan untuk dua hari tapi ada kebaikannya juga kerana Gempa dapat pergi ke market tanpa memakai mask ditambah lagi dia juga mengheret Halilintar dan Taehyung untuk membantunya mengangkat barang-barang.
Memang situasi yang tidak menyenangkan bagi Halilintar dan Taehyung kerana mata namja-namja muda asyik memandang mereka berdua.Betul la kan sebab diorang berdua ni dah la lawa plus cantik pula tu memang mata memandang la jawabnya.
Kemudian Tukabot diambil oleh Fang melalui portal telepotasi Ochobot untuk dihantar ke stesen TAPOPS.Maka itulah apa yang berlaku selepas tiga insan itu kembali ke pangkal jalan.
GemHaliTae: *tendang ONCE*
Back to the story...
BBB akhirnya dapat hadir ke salah satu acara anugerah akhir tahun yang terbesar iaitu MAMA.Dan baru-baru ini mereka telah menghadiri MMA dan juga telah mendapat anugerah Rookie of The Year di sana.
Hari ini BBB hadir di hari pertama MAMA 2018.Mereka dicalonkan dalam beberapa kategori tetapi lebih kepada kategori Rookie of The Year dan New Male Group of The Year.
"Korang dah siap?"tanya Gempa kepada BBB yang lain.
"Ya!"sahut yang lain.
"Ok jom ke Red Carpet!"kata Gempa dengan memimpin BBB ke Red Carpet.
Banyak jurugambar yang mengambil gambar mereka.Apatah lagi Solar yang mula dah bergaya bersama Trio Huru Hara.
MC memberikan mikrofon kepada Gempa selaku leader mereka dan Thorn.Mereka pun melakukan intro mereka.
"2! 3! Bukan Biasa-Biasa BBB imnida!"bow BBB.
"Woah saya tak sangka awak semua adalah di antara Monster Rookie tahun ini adakah ini disebabkan peningkatan populariti BTS di mata dunia atau apa?"tanya MC itu.
"Saya rasa ada setengah betul dan ada setengah tidak kerana mungkin kumpulan kami agak unik disebabkan kami ialah tujuh adik-beradik kembar yang mempunyai sifat yang berbeza.Saya rasa itulah sebabnya ramai orang yang ingin mengetahui tentang diri kami dengan lebih lagi."jawab Gempa.
"Saya dengar yang awak semua akan melakukan Comeback pada awal tahun baru nanti iaitu bulan Januari?"tanya MC.
"Ya kami akan Comeback dengan teori yang memeningkan fans kami!"jawab Thorn sambil mengeluarkan senyuman matahari yang diajarkan Hoseok membuatkan fans mereka berteriak.
"Teori yang memeningkan.Nampaknya idol BigHit memang suka main dengan teori.Boleh tak kamu semua bagitahu hint sikit."kata MC itu.
"Ok hint dia! 'Untuk'."kata Blaze.
YOU ARE READING
BBB or BTS?
RandomApa akan jadi kalau semua Elemental Boboiboy handal dalam menyanyi menyebabkan mereka ditarik ke dalam dunia industri muzik dan ditambah lagi mereka bekerja dalam agensi yang sama dengan kumpulan K-pop terkenal iaitu BTS. Cover Book by @yjhlove- . ...