Info: The Beginning

1.1K 80 6
                                    

Sekadar info tentang lagu BBB.

The Begining adalah Mini album pertama dan album debut BBB sebagai idol.

Senarai lagu:
1.Intro: The Begining
2.Best
3.First Meet
4.Are You Okay?
5.Insomia Club
6.I See You
7.Spring Day (Cover)
8.Outro: After

Intro: The Begining merupakan lagu ciptaan semua elemental BBB,Bang Pd,RapMon dan J-Hope.

Best adalah lagu yang teranspirasi daripada ungkapan popular Boboiboy iaitu Terbaik.Dicipta oleh semua elemental BBB.

First Meet adalah lagu ciptaan Gempa.Dia mendapat ilham selepas berjumpa dengan BTS buat pertama kali.

Are You Okay? pula lagu ciptaan Bang Pd,RapMon,Ice dan Gempa.Lagu ni berkonsepkan kesedihan pada mulanya kemudian kegembiraan timbul di akhir cerita.

Insomia Club lagu ciptaan Taufan.Lagu ni dibuat pada waktu dia tak boleh tidur kerana tingkah laku Taehyung waktu tidur.Dalam chapter Story Time (Gempa & Jin) ada bagitahu sebab-sebab kenapa dia tak boleh tidur.

I See You lagu ciptaan Trio Huru Hara dengan Maknae Line.Lagu ni berkonsepkan keseronokan bermain dengan kawan-kawan.

Ada lagu BTS iaitu Spring Day yang mereka letak sebagai cover kerana lagu ini yang membuatkan BBB pertama kali bertemu dengan Bang Pd.

Terakhir lagu Outro: After dicipta oleh Bang Pd,RapMon,Gempa dan Halilintar.Dalam part terakhir lagu ini iaitu part Gempa ada lirik yang berkata "Can we make again... Second Two" Dalam lagu ini BBB sudah memberitahu tajuk mini album seterusnya Second Two.

Itu sahaja info tentang The Begining.Jangan lupa vote dan komen bye!

BBB or BTS?Where stories live. Discover now