Bir hafta sonra...
"Emin misin güzelim?"
Kafamı salladım.Ellerini yüzüme yerleştirdi ve iyice yaklaştı.
-Sence de çok yakın olmadık mı Alpcim?"Bak kendini zorlamak zorunda değilsin"
Derin bir nefes alıp gözlerimi gözlerine kilitledim.
"İyileşmek için bir yerden başlamalıyız değil mi?"
Tebessüm ettim.O da kafasını salladı.
"Haklısın. -Derin bir nefes alıp verdi- çıkalım öyleyse."
"Çıkalım."
Evden çıktık ve arabalara yöneldik.
"Seni,benim olmadığım bir arabaya bindirmek hiç içime sinmiyor bilesin."
Tebessüm ettim.Omzuna hafifçe vurdum ve arabamı gösterirken dudaklarımı araladım.
"Çok evhamlısın. Sadece bebeğimle biraz özlem gidericez."
Sinirle dişlerinin arasından tısladı.
"En son parçalatıcaksın bana şu külüstürü."
Muzhipçe güldüm.
"Külüstür diye sana denir bebeğimle düzgün konuşsan iyi edersin."
"Dua et yeterince gerginim ve acelem var yoksa gösterirdim ben sana."
Ona doğru bir adım atıp yüzünü yüzüme yaklaştırdım ve yavaşça konuştum.
"Emin misin?"
Kafasını salladı.
"Hı hı"
Geri çekilip çesurca gülümsedim.Oda kafasını sağa sola sallayıp kendine geldi.Yüzüne tehditkar bir ifade yerleştirip cevap verdi.
"Bunun bedelini ağır ödeyceksiniz Arya hanım,bilginize..."
Tebessüm ettim ve arabamın kapısına döndüğümde Alp de kendi arabasına ilerliyordu.Tam arabaya binicek iken Alp'in sesiyle durdum.
"Nerdeyse unutuyordum.Akıl mı bırakıyorsun adamda. -Kafamı Alp'e doğru çevirdim ve ona gözlerimi devirdim.Oda bana doğru gelirken elini cebine sokup telefonu havaya kaldırdı- En ufak birşey de beni arıyorsun.Tamam mı güzelim?"
Uzanıp elinden telefonu aldım.Yüzüme yapmacık bir gülümseme yerleştirip cevap verdim.
"Tamam efendim.Başka bir emriniz yoksa artık gidebilir miyim?"
Elini belime yerleştirip beni kendine çekti birden.Alfallamış suratımla kendimi ona çarparken buldum ve refleksle düşmemek için kollarına tutundum .O ise bu tavrıma karşılık çapkınca güldü.Gözlerim dudaklarına kaydığında dudaklarını aralamasıyla söylediklerini anlayabilmek oldukça güç oldu.
"Aslında sen şu külüstürü boşverip -kaşlarımı çattım.- evde kendine güzel bir kahve yapıp dinlensen?"
Bir iki saniye boş boş baktım yüzüne.Sonunda taşları zihnimde oturttuğumda gözlerimi devirdim ve bin bir türlü meşaketle bu tura ikna ettiğim Alpe arkamı dönüp arabama binmeye çalıştım. Çalıştım çünkü yine bileğimden tutulup çevrilmiştim.
-Buda iyi alıştı he.
Elimi dudaklarına götürüp avuç içime bir buse bıraktı.Gözlerimi kapattım ve o dudaklarını çekene kadar dokunuşlarını hissettim." Görüşürüz sevgilim."
Beynimde kalan son nöron parçalarıyla cevap verdim.
"Görüşürüz Alp."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Aşk - Başlangıç
ActionBen herşeyin bittiğini zannederken aslında kader oyununu yeni kuruyormuş...