"Sen bir aptalsın Min Yoongi." Evet, bunu en yakın arkadaşı söylüyordu. Hoseok, Yoongi'nin çocukluk arkadaşıydı ve hâlâ görüşürlerdi. Yoongi genelde akıl almak için Hoseok'a gelirdi ve dertleşirlerdi de.
"Biliyorum. Ne söylersen söyle haklısın Hoseok." Bir ara Jungkook'un ona getirdiği kahveler varken, şimdi kahve bile içmiyordu. Jungkook getirmeden bir anlamı olmayacak gibiydi.
"E biliyorsan özür dile." Yoongi ona 'ciddi misin sen?' der gibi baktı. Hoseok'a danışmakta hata ettiğini düşünüyordu şimdi. "Vay anasını, bu nasıl aklıma gelmez benim? İnanamıyorum yine çok zekisiniz Bay Jung."
Bay Jung dediğinde aklına yine Jungkook geldi ve yine üzüldü. Depresyona girmekten korkuyordu, gerçi, onu hep korkuları bu hâle sokuyordu.
"Yoongi. Şu sikik gururunu bir kenara at ve konuş şu çocukla." Derin bir nefes aldı ve verdi. "Ne diyeyim istersin? Yıllardır sana berbat davrandım ve ah, üzgünüm. Ben lanet bir önyargılıyım Jungkook, seni sevdiğim için seni uzak tutmak istedim."
Sorun şu ki, Yoongi'nin ofisinde bunu biraz sesli konuşuyorlardı ve tam o sırada Yoongi'nin ofisine girecek olan Jungkook yanlışlıkla kulak misafiri olmuştu bunlara. Eli ayağı titriyordu ve birden heyecanla kampüs bahçesine doğru koşmaya başladı.
Taehyung ve Jimin ona doğru gelen, hatta koşan, Jungkook'u görünce şaşırdılar. Yoongi'nin ters bir şey söylemesinden endişeliydiler. Çünkü, Min Yoongi daima Jeon Jungkook'u kırıyordu ve cezasını hep bu ikili çekiyordu.
Jungkook nefes nefese yanlarına gelince Jimin suyunu ona verdi. Endişelenmemiş değildi, arkadaşının daha fazla kırılmasını istemiyordu. Jungkook sonunda derin bir nefes aldı ve kendini onların yanına attı.
"Yoongi var ya..." Gülmeye başlayınca cidden delirdiğini düşünüyordu ikili. "Ne olmuş bizim ukalaya?" Taehyung homurdanarak sordu. Min Yoongi onun gözünde gıcık adamdan ötesi değildi.
"BENİ SEVİYORMUŞ LAN BENİ!" Hızla ayağa kalktı ve tekrardan koşuşturmaya başladı. Taehyung ve Jimin ise inanamayıp birbirlerine baktılar. Jungkook'un çıldırmadığından hâlâ emin değillerdi ve fazla da umutlanmasını istemiyorlardı.
Min Yoongi, çoğu kez bilerek ya da bilmeyerek kırmıştı onun kalbini.
●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
art ' yoonkook ✓
FanfictionMin Yoongi sanat akademisinde bir akademisyendi ve Jeon Jungkook'sa onun dersinden özellikle kalan bir öğrenci. tamamlandı!