Jungkook o gün derslerin bitişini iple çekti. Yoongi'yle buluşmak için bir aracıydı okul. Sınıfında pek arkadaşı yoktu, pek olmasını istediği de söylenemezdi.
Yoongi varken arkadaşa da ihtiyacı yoktu zaten.
Dersleri bitirmiş, kafeteryada Jimin ve Taehyung ile bir şeyler içiyorlardı. "Yoongi ile aranızda olan yaş farkı seni rahatsız etmiyor mu Jungoo?" Jimin sevgilisine kaşlarını çatarak baktı. Bu, ikilinin ilgi alanına giren bir konu değildi. "Oh, hayır... Yani, zaten sanırım 8 yaş var aramızda."
"Aynen Taehyung, o da pek bir sorun değil zaten değil mi canım?" Jimin onun koluna hafifçe vurdu ve gülümsedi. Taehyung sorduğunun yanlış bir şey olduğunu düşünmüyordu bu yüzden omuz silkti. Kaç yıldır arkadaşlardı ve artık aralarında ayıp denen bir şey kalmamıştı.
"Yaklaşık olarak Jungkook bizi sevişirken bastığından beridir yani, aramızda böyle şeylerin lafı olmaz diye düşünüyorum. Yanlış mıyım Jungkook?" Jimin'in içtiği kola boğazına kaçtı, ortalık yerlerde sevgilisinin utanmaz olmasını sevmiyordu. Yanlarından geçen herhangi biri onları duyabilirdi ve bu, TaeTae'sinin asla umrunda değildi. "Haklısın Taehyung." Jungkook'un aklına yine o görüntüler gelmişti ve kusarcasına bir ses çıkardı.
"Kapatalım şu konuyu." Jimin huzursuzca yerinde kıpırdandı. Yoongi birazdan yanlarında olurdu, en azından öyle umuyordu. Taehyung'a yasladı kafasını. Gün sonunda onda dinlenmeyi seviyordu. Jungkook saate bir göz attığında 4'e geldiğini gördü ve kalkmak için yeltendi. "Tae, Jims saat yaklaşıyor. Ben gidiyorum, akşam yemeğinden sonra gelirim." İkisi de onu takmadan birbirleriyle ilgilenmeye devam ettiler. Jungkook da göz devirip sevgilisinin yanına uçtu.
Yoongi'nin odasının kapısını çaldı, ses gelmeyince direkt girdi. Pek girmemesi gerekiyordu çünkü tüm bölüm hocaları bir toplantıdaydılar. Jungkook utançla başını eğip özür dilemeye başladı. Saat henüz tam 4 değildi ama o sorun olmayacağını düşünmüştü. Yoongi yerinden kalkarak herkese mahcup bir gülümseme sundu. "Ah, üzgünüm. Sanırım erken bir saate randevu verdim. Jungkook, şuraya oturabilirsin. Ne de olsa ofisimizden biri gibisin."
Jungkook kafasını kaldırıp şaşkınlıkla sevgilisine baktı. "O-oh?" Yoongi ona tekrar gülümsedi ve eliyle koltuğu gösterdi. "Kaldığımız yerden devam edelim." Jungkook'un bunu beklemediği aşikârdı. Eski Min Yoongi olsa eğer kesinlikle onu odadan kovardı ama bu... Jungkook bir şeylerin değişmesine mutlu oldu. Elbette değişecekti, Yoongi ile çıkıyorlardı. Şapşallığına göz devirdi.
Toplantı bitene kadar hayran gözlerle Yoongi'yi izledi. Bazen ona aşık mı hayran mı olduğunu şaşırıyordu. Ne olursa olsun Min Yoongi'ye tutulduğu kesindi. Yoongi, son misafirini de odasından uğurladıktan sonra derin bir nefes aldı. Sevgilisine döndü ve hemen onun yanına oturdu. "Günün nasıldı?" Jungkook'la konuşurken bir yandan da hemen kravatını çıkarmaya çalışıyordu. Resmiyetten cidden nefret ediyordu. "Yani, eh işte. Seni gördüğüm için güzelleşti şu an."
"Biraz burada dinlenebilir miyim? Yorgun hissediyorum." Başını Jungkook'un dizlerine koydu ve gözlerini kapadı. Jungkook da ellerini onun saçlarına attı ve okşamaya başladı. Genç adamın yumuşacık saçları vardı ve onları okşamak bile Jungkook'un yüzünde kocaman bir gülümseme yayılmasına yol açıyordu. "Anlamadığım bir şey var. Bugün okulda olmadığını yazmışsın ama buradasın? Nasıl yani?"
"Okulda değildim ama sonra bir toplantı olduğu aklıma geldi ve saat 4'te bitiyordu. Hazır okula kadar gelmişken dedim ki, sevgilimi de göreyim. Pek de fena olmadı sanki?" Jungkook onaylar biçimde kafasını salladı. Yoongi biraz daha böyle kalırlarsa uyuyacak gibi hissediyordu,o yüzden hiç istemeyerek yerinde doğruldu. "Haydi gel, çıkalım artık. Seninle bir akşam geçirmek istiyorum." Jungkook'un elinden tuttu ve dışarı çıktı. Asistanına gerekli bilgilendirmeyi yaptıktan sonra arabasına ilerledi.
Asistanı ise mutluydu. Min Yoongi'nin kalbinin kapısını aşındıran biriyle olmasından memnundu, ayrıca Jungkook'u da gayet seviyordu.
Aşk, aşk olduktan sonra gerisi kimseyi ilgilendirmezdi zaten.
•
'Geçiş bölümü zırvalığı.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
art ' yoonkook ✓
FanficMin Yoongi sanat akademisinde bir akademisyendi ve Jeon Jungkook'sa onun dersinden özellikle kalan bir öğrenci. tamamlandı!