Yoongi biraz sarhoştu ve arabayı da Jungkook'a teslim edemeyecek kadar düşüncesizdi. Eve temkinlice gelmişlerdi ve Yoongi, genç adamı holde bırakıp kendine gelmek için duş almaya çıkmıştı.
Jungkook ise evi fazla dolaşmak istese de kendini dizginliyordu. Bunca yıldır hoşlandığı insanın ancak evine gelebilmişti ve bu onun için bir zafer bile sayılabilirdi.
Yoongi gelene kadar salonun yolunu bulmuş ve odadaki piyano ile aşk yaşıyordu. Profesörünün sesiyle kendine geldi. "Fazla beğendiysen çalabilirsin Jeon." Jungkook irkilerek doğruldu. Yoongi onun irkilmesini sevimli bulup gülümsedi. "Oh,hayır teşekkürler Bay Min. Bence siz çabucak konuya giriş yapsanız çok daha iyi olacak."
Yoongi koltuğa oturdu, Jungkook da onu yineledi. Ciddiyetle doğrulup boğazını temizledi ve sakince anlatmaya başladı.
"Hm, pekâlâ... Öncelikle, bir sevgilim yok." Tepkisini ölçmek için Jungkook'un yüzüne baktı. Genç adam rahatlamış görünüyordu. "Ayrıca sana soğuk davranmayı da pek istemiyorum." Duraksayarak konuşuyordu,böylece düşünüyor ve daha iyi analiz edebiliyordu söyleyeceklerini.
"O hâlde davranmayın Bay Min. Bana soğuk davranmanızı ben de istemiyorum." Yoongi onaylar biçimde kafasını salladı. Oldukça durağan bir ortamdı. Yalnızca akvaryumdan gelen o motor sesi koca odada yankılanıyordu. "Ben de istemiyorum işte Jungkook... ancak, bilmiyorum. Bir şey bana engel oluyor."
Sıkılıp koltuktan kalktı. Belki de başından engel olup Jeon'u okuldan attırmalıydı. Elindeki kahveyi duvarın dibine bıraktı. İçinden çıkılmaz bir duruma sürüklenmiş gibiydi. "O zaman istemediğiniz şeyi yapmayın Bay Min. Sadece bana izin verin." Jungkook birden gelen cesaretle ayağa kalktı ve Min Yoongi'yi duvarla arasına aldı.
"Sen ne yaptığını sa-" Jungkook işaret parmağını onun dudağının üzerine koyarak durdurdu. "Şşt. Konuşma. Sadece bana izin ver, biliyorsun ne istediğimi." Yoongi sinirle iç çekti. "Ben bir halt bilmiyorum, söyle bana ne istediğini? Ne izni lan bu?"
"Sizi sevmeme izin verin, efendim. Eğer sevilirseniz, sevebilirsiniz de." Genç çocuk iki cümlenin ardından Yoongi'yi dinlemeden evden ayrıldı. Eh, biraz korkaktı ve Min Yoongi'nin olumsuz cevap vereceğine kendini inandırmıştı.
Pek gerçek de sayılmazdı.
●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
art ' yoonkook ✓
FanficMin Yoongi sanat akademisinde bir akademisyendi ve Jeon Jungkook'sa onun dersinden özellikle kalan bir öğrenci. tamamlandı!