bir küçük yurt meselesi

3.5K 295 43
                                    

"Bay Min!" Jungkook odasından koşarak gelmiş (hâlâ üzerinde pijamaları vardı) ve Yoongi ile konuşuyordu. Elinde bir hırka vardı ve onun giymesi için uğraşıyordu.

Yoongi'nin yurda nasıl girdiğini bilmiyordu, güvenliği ikna etmesi biraz zor olurdu. "Bay Min, efendim, yurda nasıl girdiniz?" Yoongi azıcık sarhoştu ve yerinde sallanıp duruyordu. "Hm, güvenliği değiştirmeliler. Adam çok az bir rüşvete razı oldu."

Jungkook şaşkınlıkla açtı ağzını. "Demek öyle. Vay be." Şimdilik buna şaşırmayı es geçip Yoongi'ye hırkayı kendisi giydirmeye karar verdi. "Hayır anlamıyorum Bay Min! Odama da çıkaramam ki şimdi sizi. Çırpınmayı kesin efendim, lütfen."

"Bak, sana söylemek istediğim tek bir şey var. Bana gidelim. Sana gerekli açıklamayı yapacağım." Açık açık öğrencisini evine davet ediyordu ve bu Jungkook'un kalbine biraz fazlaydı. "Ne münasebet! Ben bekâr bir insanım ve gecenin bir yarısında size gelmem iyi olmaz. Sevgiliniz ile aranızı bozmak istemem."

Yoongi sinirle soludu. "Ben de tam sana bunu söyleyeceğim işte! Yürü, bana gidiyoruz." Jungkook'un itirazlarını dinlemeden bileğinden tuttu ve çekiştirmeye başladı. "Bay Min, kendim yürüyebilirim. Lütfen bırakın."

Yoongi biraz abarttığını anladı ve ona hak vererek bileği bıraktı. Arabasına geçtiler ve kapıları da kilitledi. Genç adamı hapsetmişti şimdi.

"Bu oyun... Bunu ben başlattım ve ben bitireceğim. Şimdi, lütfen, eve gidene kadar sesini çıkarma çünkü kafamı toplamalıyım." Jungkook sessizce kafasını salladı ve onu onayladı.

art ' yoonkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin