YOU GUYS !!!!!!! (P.S. this is an old draft that somehow never got posted)
AHHHHHHHHHHH!!!!! MAY'S ALL ALONE!! NO!
GGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! on who thought it was a good idea to make Coulson evil!
"Missing Pieces" indeed. . .
"LJNCXVLJBDVXKDV:KNDXVKNDVNDWVDWAKENFEIEFGHFEIFR:F:RIN:RIBERBJRF#BK:RF:HRFHOIERGWIHPR$BJEFQKBK:DAVOJVEFHOHIFEWEWKFEKDJ:F:IOHFAEW:KFBNAKBCLDSB:ISCDFHQWE:IHF:KDASBEFBEF:KWEBOL<IKMUJNYBHTGRFCDSMKUJYNHTBGVFCDSXAGVTDK:TLJGCJLRSBK:REXFSEFCSEUBSERBFAJBRCJASBNRJNDKSANXEOJDIEHDEDKSJDWJDOENFINRIFBSJNXKENDWBFESJLRBFWEJRBFHKSEBFHEBRFSEBVUOEBCLERNCWLJREZRDNCZRIFIAEJHJDFHSKRGFKSHBKREJHKHJKGFHGCJFGXYSYFSGXGFCJHGCKJHVKJGTDYRTSYFESYSRXWEXCRVGBHNJMKWERCTVBYNUMI,OECRVTBYNUMDFVGBHNJMKERTYUIOERTYHUIOXCVBNMK,ZXCVBNM,XCVBNM,ZXCVBNM,CVBNCFVGBHNJMWERFTGYHUJICRTVBYNUIMCVBHNJMDRCFTVGBHNJMCFVGBHUNJMKXRDCTFVYGBHUNJMKRDCTFVYGBUHNIJMKTVYGBUHNIJMK,LRDFVGBUHNIJMK,LESRDCTFVYGBUHNJMK,CTFVYGBHJKLDCTFVYGBUHNIJMK,LSXDRCTFVYGBUHNIJMOK,LFVGBHNJMK,LDFGVHBJNKML,RDCFVGYBUHNIJMK,LDCTFVGYBHUNJMK,LFVGBHNJKML,.FVGYBHUNJMK,LDCTFVYGBUHNIJMK,LRVYGBUHNIJMK,LFVGYBHUNJMKL,DCTFVYGBUHNIJMK,LDRCTFVYGBUHNIJMK,LRTCFVYGBUHNIJMOK,LRXDCTFVYGBUHINJMOK,L.QWAZWESXRDCFGHVBJKNLM;,.WZESRTBUHNIJMK,LECTFVYGBUHNIJMK,L.;SXRDCFTVGYBHUNJMK,LESXRDCTFVYGBUHNIJMOK,LRDXCTFVYGBUHINJOMK,LCTFVYGBUHNIJCTFVYGBUHINJMOK,LDCFVGBHNJMKL,RXCTYBUIM,XDRCTFVYGBUHNJMKCTVYBUHINJMOK,DXCTFVYGBUHNIJMK,LCTVYGBUHINJMOK,LCFTVYGBUHINJMOK,LCTFVYGBUHINJOMK,LCRTYVBUINOMK,DTFVYGBUHINJMOK,LRCTFVYGBUHINJMOKP,LTCVYGBUHINJMOK,LCFVYGBUHNJMK,LDXCTFVYGBUHINJMK,LTCDFVYGBUHNJMK,LCFVYGBHNJMK,LTCVYGBUHNIJKM,LCFTVYGBUHINJMKCFVYGBUHINJMK,LCTFVYGBUHINJMK,LRESXDCTFVYGBUHINJMK,LEZXRDCTFVYGBUHNJMKZXRTVYGBUHINJMKSEZXDRCTFVYGBHNJMKRXDCFVGBHNJMKSXRDCTFVYGBHNJMKRRXCTBHNIJMKRTYUIOKLLJNCXVLJBDVXKDV:KNDXVKNDVNDWVDWAKENFEIEFGHFEIFR:F:RIN:RIBERBJRF#BK:RF:HRFHOIERGWIHPR$BJEFQKBK:DAVOJVEFHOHIFEWEWKFEKDJ:F:IOHFAEW:KFBNAKBCLDSB:ISCDFHQWE:IHF:KDASBEFBEF:KWEBOL<IKMUJNYBHTGRFCDSMKUJYNHTBGVFCDSXAGVTDK:TLJGCJLRSBK:REXFSEFCSEUBSERBFAJBRCJASBNRJNDKSANXEOJDIEHDEDKSJDWJDOENFINRIFBSJNXKENDWBFESJLRBFWEJRBFHKSEBFHEBRFSEBVUOEBCLERNCWLJREZRDNCZRIFIAEJHJDFHSKRGFKSHBKREJHKHJKGFHGCJFGXYSYFSGXGFCJHGCKJHVKJGTDYRTSYFESYSRXWEXCRVGBHNJMKWERCTVBYNUMI,OECRVTBYNUMDFVGBHNJMKERTYUIOERTYHUIOXCVBNMK,ZXCVBNM,XCVBNM,ZXCVBNM,CVBNCFVGBHNJMWERFTGYHUJICRTVBYNUIMCVBHNJMDRCFTVGBHNJMCFVGBHUNJMKXRDCTFVYGBHUNJMKRDCTFVYGBUHNIJMKTVYGBUHNIJMK,LRDFVGBUHNIJMK,LESRDCTFVYGBUHNJMK,CTFVYGBHJKLDCTFVYGBUHNIJMK,LSXDRCTFVYGBUHNIJMOK,LFVGBHNJMK,LDFGVHBJNKML,RDCFVGYBUHNIJMK,LDCTFVGYBHUNJMK,LFVGBHNJKML,.FVGYBHUNJMK,LDCTFVYGBUHNIJMK,LRVYGBUHNIJMK,LFVGYBHUNJMKL,DCTFVYGBUHNIJMK,LDRCTFVYGBUHNIJMK,LRTCFVYGBUHNIJMOK,LRXDCTFVYGBUHINJMOK,L.QWAZWESXRDCFGHVBJKNLM;,.WZESRTBUHNIJMK,LECTFVYGBUHNIJMK,L.;SXRDCFTVGYBHUNJMK,LESXRDCTFVYGBUHNIJMOK,LRDXCTFVYGBUHINJOMK,LCTFVYGBUHNIJCTFVYGBUHINJMOK,LDCFVGBHNJMKL,RXCTYBUIM,XDRCTFVYGBUHNJMKCTVYBUHINJMOK,DXCTFVYGBUHNIJMK,LCTVYGBUHINJMOK,LCFTVYGBUHINJMOK,LCTFVYGBUHINJOMK,LCRTYVBUINOMK,DTFVYGBUHINJMOK,LRCTFVYGBUHINJMOKP,LTCVYGBUHINJMOK,LCFVYGBUHNJMK,LDXCTFVYGBUHINJMK,LTCDFVYGBUHNJMK,LCFVYGBHNJMK,LTCVYGBUHNIJKM,LCFTVYGBUHINJMKCFVYGBUHINJMK,LCTFVYGBUHINJMK,LRESXDCTFVYGBUHINJMK,LEZXRDCTFVYGBUHNJMKZXRTVYGBUHINJMKSEZXDRCTFVYGBHNJMKRXDCFVGBHNJMKSXRDCTFVYGBHNJMKRRXCTBHNIJMKRTYUIOKLLJNCXVLJBDVXKDV:KNDXVKNDVNDWVDWAKENFEIEFGHFEIFR:F:RIN:RIBERBJRF#BK:RF:HRFHOIERGWIHPR$BJEFQKBK:DAVOJVEFHOHIFEWEWKFEKDJ:F:IOHFAEW:KFBNAKBCLDSB:ISCDFHQWE:IHF:KDASBEFBEF:KWEBOL<IKMUJNYBHTGRFCDSMKUJYNHTBGVFCDSXAGVTDK:TLJGCJLRSBK:REXFSEFCSEUBSERBFAJBRCJASBNRJNDKSANXEOJDIEHDEDKSJDWJDOENFINRIFBSJNXKENDWBFESJLRBFWEJRBFHKSEBFHEBRFSEBVUOEBCLERNCWLJREZRDNCZRIFIAEJHJDFHSKRGFKSHBKREJHKHJKGFHGCJFGXYSYFSGXGFCJHGCKJHVKJGTDYRTSYFESYSRXWEXCRVGBHNJMKWERCTVBYNUMI,OECRVTBYNUMDFVGBHNJMKERTYUIOERTYHUIOXCVBNMK,ZXCVBNM,XCVBNM,ZXCVBNM,CVBNCFVGBHNJMWERFTGYHUJICRTVBYNUIMCVBHNJMDRCFTVGBHNJMCFVGBHUNJMKXRDCTFVYGBHUNJMKRDCTFVYGBUHNIJMKTVYGBUHNIJMK,LRDFVGBUHNIJMK,LESRDCTFVYGBUHNJMK,CTFVYGBHJKLDCTFVYGBUHNIJMK,LSXDRCTFVYGBUHNIJMOK,LFVGBHNJMK,LDFGVHBJNKML,RDCFVGYBUHNIJMK,LDCTFVGYBHUNJMK,LFVGBHNJKML,.FVGYBHUNJMK,LDCTFVYGBUHNIJMK,LRVYGBUHNIJMK,LFVGYBHUNJMKL,DCTFVYGBUHNIJMK,LDRCTFVYGBUHNIJMK,LRTCFVYGBUHNIJMOK,LRXDCTFVYGBUHINJMOK,L.QWAZWESXRDCFGHVBJKNLM;,.WZESRTBUHNIJMK,LECTFVYGBUHNIJMK,L.;SXRDCFTVGYBHUNJMK,LESXRDCTFVYGBUHNIJMOK,LRDXCTFVYGBUHINJOMK,LCTFVYGBUHNIJCTFVYGBUHINJMOK,LDCFVGBHNJMKL,RXCTYBUIM,XDRCTFVYGBUHNJMKCTVYBUHINJMOK,DXCTFVYGBUHNIJMK,LCTVYGBUHINJMOK,LCFTVYGBUHINJMOK,LCTFVYGBUHINJOMK,LCRTYVBUINOMK,DTFVYGBUHINJMOK,LRCTFVYGBUHINJMOKP,LTCVYGBUHINJMOK,LCFVYGBUHNJMK,LDXCTFVYGBUHINJMK,LTCDFVYGBUHNJMK,LCFVYGBHNJMK,LTCVYGBUHNIJKM,LCFTVYGBUHINJMKCFVYGBUHINJMK,LCTFVYGBUHINJMK,LRESXDCTFVYGBUHINJMK,LEZXRDCTFVYGBUHNJMKZXRTVYGBUHINJMKSEZXDRCTFVYGBHNJMKRXDCFVGBHNJMKSXRDCTFVYGBHNJMKRRXCTBHNIJMKRTYUIOKL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
YOU ARE READING
PHILINDA STUFF - And A Lot Of Other Random Stuff I Wanna Publish
RandomLegit what the title says. In other words, a bunch of fangirly rants, ships, art, OCs, ideas, theories, and crap like that. And probably a lot of Agents of SHIELD, Star Wars, and MingNa Wen (*scream* SHE'S MY HERO!!!!!!)