Jughead usunął z komórki ostatnie wspólne zdjęcie z Betty i wyjrzał przez szybę. Nie miał pojęcia, dokąd udał się jego ojciec po opuszczeniu Whyte Wyrm, ale nigdzie nie dostrzegł toreb z babskimi ubraniami, więc raczej nie przebywał z Raven.
Myślał, że rozstanie z Betty sprawi mu ból, ale obecnie czuł się wolny i tak spokojny, jak jeszcze nigdy. Cooper oczywiście pożegnała go stertą pretensji, jednak nie błagała go o to, by został. Był jej za to wdzięczny i wierzył, że rozstanie zrobi dobrze im obojgu.
Przed oczami stanęła mu nagle twarz Raven. Wciąż nie potrafił przestać zastanawiać się, kim była i jakim cudem to akurat jego ojciec na nią wpadł. Dlaczego w ogóle poprosił, by nie szukał informacji na jej temat? Naprawdę był takim głupcem, by oferować schronienie komuś, kto tak na dobrą sprawę mógł sprowadzić na nich niebezpieczeństwo? Co, jeśli miała jakieś powiązania z szeryfem, który tylko czekał na odpowiedni moment, by pozbyć się całego South Side Serpents i wpakować ich do więzienia? Wszyscy wiedzieli, że ktoś stał za rozprzestrzenianiem narkotyków w Riverdale, a drogocenne rzeczy nie znikały same. Nawet jeśli nigdy nie było dowodów, by oskarżyć któregokolwiek z Węży o coś złego, wszyscy i tak obarczali ich winą. Szkoda tylko, że nikt nie zdawał sobie sprawy z tego, że to Ghule głównie działały w Riverdale, a Węże starały się prowadzić interesy poza miasteczkiem.
Gdyby miał pewność, że zaprowadzenie Raven do szeryfa nie sprowadzi na nich kłopotów, od razu by to zrobił. Musiał jednak działać rozsądnie, by nie wpakować ojca w tarapaty.
Może i nie należał do najlepszych ojców roku, ale kochał go i myśl o tym, że miałby go odwiedzać w więzieniu, wielokrotnie spędzała mu sen z powiek.
To dla niego dołączył do Węży. Chciał go mieć na oku.
FP uważnie obserwował przechodzącą wokół sklepowych półek Raven, zachęcając ją do kupna tego, na co miała ochotę. Może i wyglądał na idiotę, który w pełni jej zaufał i stracił głowę dla tej niewinnej buźki, ale ciągle ją obserwował i coraz częściej utwierdzał się w przekonaniu, że coś tu nie pasowało.
CZYTASZ
Save Me || Riverdale ✓
FanfictionRaven marzy o zwyczajnym życiu. Pragnie budzić się z myślą, że nic nie zagraża jej życiu. FP chociaż jest głową gangu, ma dobre serce i bywa dość naiwny, przez co nie zawsze wychodzi dobrze na pomaganiu innym. Archie z kolei szybko się zakochuje i u...