❦ Rozdział 20.

1K 76 17
                                    

     Serce biło jej oszalałe, a dłonie trzęsły się niemiłosiernie, gdy wpatrywała się w zbiornik wodny, wokół którego rozprzestrzeniał się ogromny las

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

     Serce biło jej oszalałe, a dłonie trzęsły się niemiłosiernie, gdy wpatrywała się w zbiornik wodny, wokół którego rozprzestrzeniał się ogromny las. Zauważyła go, gdy wraz z Joaquinem i Tall Boy'em opuszczała Riverdale w celu sprzedania narkotyków. Wtedy nie sądziła, że to miejsce kiedykolwiek okaże się dla niej przydatne.

     Teraz martwe ciało Penelope Blossom leżało na dnie zbiornika. Przez obciążające je ogromne cegły, nie miało nawet możliwości, by wypłynąć na wierzch i poinformować kogoś, że wydarzyła się okropna tragedia.

     Raven wzięła z posesji Thornhill samochód Penelope i to właśnie w nim umieściła zwłoki, wkładając je do czarnego worka wraz z cegłówkami. Cztery z nich przymocowała z pomocą Cheryl do nóg oraz rąk kobiety. Cheryl wydała się wówczas Raven niebywale opanowana. Kogoś, kto zamordował własną matkę, poczucie winy niebywale oszczędzało. W przeciwieństwie do niej samej bowiem twarz Katherine wciąż nawiedzała ją w koszmarach.

     Poprawiła skórzane rękawiczki i w pośpiechu wróciła do samochodu, który zamierzała pozostawić z dala od miejsca, gdzie wyrzuciła ciało Penelope. Miała na sobie za duże o rozmiar buty martwej kobiety, by w razie co policja nie zdołała na nią natrafić za pomocą pozostawionych śladów. Na szczęście posesja Blossomów, jak i droga prowadząca do tego lasu, była całkowicie pozbawiona kamer, dzięki czemu nic nie powinno zarejestrować jej twarzy w samochodzie kobiety. Żadnego mieszkańca Riverdale również nie napotkała po drodze, a jeśli jednak tak było, miała na sobie rudą perukę, przypominającą włosy Penelope oraz elegancką, zbyt ciasną czarną suknię nieboszczki, więc jeśli ktoś ją zauważył, bez wątpienia wziął ją za matkę Cheryl.

     Pomyślała o każdym szczegole, jednak nie miała pewności, że Penelope Blossom zgnije w zbiorniku wodnym, a jej ciało nie zostanie odnalezione. Starała się dopieścić wszystko na ostatni guzik i kazała Cheryl poczekać do jutrzejszego wieczora, by zgłosiła zaginięcie matki. Jeśli ktoś widział samochód Penelope, opuszczający Thornhill, dziewczyna nie mogła już teraz polecieć do szeryfa. Zamiast tego, Cheryl zajęła się pozbyciem krwi matki z podłogi.

     Raven dopiero teraz, gdy wycofała samochód i wyjechała z lasu, zaczęła się zastanawiać, po co w domu Blossomów znajdowały się tak ogromne czarne worki, porzucone cegłówki, wiele rudych peruk, a nawet przeróżne chemikalia, którymi Cheryl bez problemu mogła pozbyć się śladów krwi.

     Była zła, że dziewczyna wplątała ją w to wszystko, ale nie mogła jej porzucić. Sama popełniła wiele błędów, a Cheryl stała się dla niej bardzo ważna, dlatego czuła się w obowiązku, by jej pomóc. Teraz dzieliły potworną tajemnicę i tak naprawdę dopiero czas miał pokazać, czy morderstwo Penelope Blossom pozostanie odkryte, czy też kobieta zostanie uznana za zaginioną.

     Po prawie dwóch godzinach zaparkowała czerwony chevrolet przy jednym z budynków miasta, którego nawet nie znała. Była tutaj pierwszy raz, a przez panujące dookoła ciemności nie mogła nawet podziwiać nowych widoków, choć szczerze mówiąc, nie była w nastroju, by cokolwiek zwiedzać. Chciała pozbyć się peruki oraz ubrań Penelope, które pospiesznie z siebie zdjęła i wrzuciła do ogromnego kontenera na śmieci, wraz z kluczykami od samochodu.

Save Me || Riverdale ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz