Cautarea mea nu incepe astazi, astazi vreau sa ma bucur de ziua asta frumoasa si sa fac ce mi-am propus. Azi merg sa vad Palatul Versailles asa ca ma grabesc sa ajung sa prind trenul. Alerg, spre statie sperand sa ajung la timp. Sunt fericit! Am ajuns la momentul potrivit pentru a prinde trenul, iar acum ma indrept cu viteza spre Versailles. Am uitat sa mentionez ca este destul de dimineata. Am plecat devreme, ca nu cumva sa stau mult la coada cand ajung acolo. Timpul a zburat si am ajuns la destinatie. Doar ca de unde m-a lasat trenul si pana la palat mai era ceva de mers asa ca a trebuit sa iau un autobuz. Cand am ajuns am vazut totusi o coada, desii nu una enorma. Cred ca a durat cam o ora pana ce am reusit sa intru, nu am vrut sa pierd foarte mult timp acolo, asa ca am hotarat sa evit interiorul si sa ratacesc prin gradinile superbe. As fi ratacit pe acolo ore de-as fi avut timp, dar nu am, asa ca nu o sa ma aventurez foarte departe. Dupa vreo 2 ore m-am indreptat sa iau un autobuz care sa ma duca la tren.
Dupa ce am ajuns inapoi acasa, m-am bagat sub dus. Aburul se ridica, iar picaturile de apa fierbinti imi alunecau pe corp. Deodata 2 brate puternice ma cuprind, iar o pereche de buze incepe sa-mi lase amprente pe gat. Imi duc mana in spate si ii ating ceafa, in timp ce ma bucur de sarutarile pe care le primesc. Ma intorc si observ ca e el, il lipesc de cabina de dus si incep sa-l sarut cu pofta, in timp ce atingerile lui ma infierbanta. Iluzia se estompeaza si imi dau seama ca ma aflu inca sub jetul de apa, il opresc si ies din dus, dupa care incep sa-mi sterg corpul. Termin cu tot si ma arunc in pat si reflectez la ce s-a intamplat. E ciudat niciodata nu mi s-a intamplat sa fiu atras de un alt baiat. Lucrul asta ma sperie un pic, dar ma si incanta. Nu inteleg, eu nu sunt asa. Nu pot fi. E numai vina lui. M-a stricat, iar acum tot el ma va repara. Nu ma poate lasa asa. Va plati pentru ceea ce a facut. De acum incolo am un alt scop. Trebuie sa am grija de mine. Totul se va termina cu el, pentru ca tot cu el a si inceput.
Gata si cu capitolul asta, sper sa va placa si sa va regasiti in calatoria pe care Aiden va incepe sa o parcurga. Ma jos o sa va las cateva poze cu gradinile de la Versailles pe care le-a facut Aiden.
CITEȘTI
Scapa cu viață
RomancePrimul volum al seriei Destine. Emma Davis este o adolescenta ca oricare alta. Situatia face ca ea sa se mute de la New York la Praga, lucru care nu pare sa o deranjeze. Odata ajunsa acolo se reintalneste cu cea mai buna prietena a ei, care se mutas...