Sunt in cadere libera. Cad — si cad— si cad — si ma izbesc de pamant. Deschid ochii si realizez ca ma trezesc dintr-un alt cosmar. Ma intorc pe o parte si incerc sa adorm din nou, dar deodata ma loveste. Azi este luni. Incepe oficial prima zi de scoala. Ma dau jos din pat si fug la baie. Fac un dus rapid, trag o pereche de jeansi pe mine pe care ii asortez cu o bluza fara umeri si o pereche de cizme pana la genunchi. Imi prind parul intr-o coada de cal si ies pe usa camerei. Merg direct in bucatsrie, acolo unde tata consulta un teanc de hartii.— Neata, scumpo.
— Neata, tata.
Trec repede pe langa el, iau un mar din bolul cu fructe si dau sa plec nu inainte de ai da un pupic pe obraz.
— Ma grabesc, sunt in intarziere.
— Foarte bine, Steve e deja la masina.
Tata nici nu apuca sa incheie propozitia ca eu deja iesisem pe usa. Cobor in graba si urc in masina. Demaram in tromba, iar in 10 minute sunt in fata liceului.
— Sa aveti o zi frumoasa, domnisoara Emma.
— Multumesc, Steve. Si de cate ori sa iti mai spun sa imi spui doar Emma.
— Imi pare rau domnisoara, dar nu pot.
Dupa ce spuse asta Steve pleca spre casa. Intru in graba pe portile liceului. Campusul este enorm, o gramada de adolscenti trec pe langa mine pierzandu-se in multime. Simt cum cineva trage de ariciul meu de par, eliberandu-l din stransoare, apoi doua maini isi fac loc printre buclele rebele rascolindu-le.
— Lisa?
— De cate ori sa-ti spun sa lasi frumosetea asta de par sa respire.
— Vad ca si tie ti-a fost dor de mine.
Lisa ma trage intr-o imbratiseare, aproape lasandu-ma fara aer.
— Hei, nu ma omora din prima.
— Aaah, Emma, nu-mi vine sa cred ca esti aici.
Lisa sari in sus de bucurie si se gudura pe langa mine ca o pisica in cautare de atentie.
— Heiii si eu ma bucur sa te vad, dar nu ar trebuii sa mergem la ore?
— Ooo, nu fii prostuta, orele incep mai tarziu.
— Si atunci ce caut aici de la ora asta?
— Cum adica ce cauti. Ai venit sa ma vezi pe mine.
— Lisaaa...
— Vaai, calmeazate, glumesc doar. Ai venit mai devreme ca sa am timp sa-ti prezint campusul.
Si asta am si facut, Lisa mi-a aratat aproape tot campusul. Mai aveam de vazut un singur loc, gradina botanica.
— Vinoo, gradina botanica e pe aici.
O urmez, iar intr-un moment de neatentie ma izbesc de cineva.
— Heii, ai grija pe unde mergi ochi albastri.
— Scuzeee...
El este. Baiatul de acum cateva nopti.
— Ce este? De ce te holbezi asa la mine? Nu-mi spune ca deja te-ai indragostit.
— Ceee...
— E vreo problema? intervenii Lisa.
— Sa inteleg ca e cu tine. Data viitoare ai mai multa grija de ea, doar nu vrei sa se incurce cu unul ca mine.
— Scuteste-ma, Evans.
Lisa ma ajuta sa ma ridic.
— Hai sa mergem.
— Nu-mi sta in cale. I-o tranti ea.
Sper sa va placa capitolul asta. Si nu uitati, nu ezitati sa-mi lasati parerile voastre in comentarii.
La media este Evans.
CITEȘTI
Scapa cu viață
Roman d'amourPrimul volum al seriei Destine. Emma Davis este o adolescenta ca oricare alta. Situatia face ca ea sa se mute de la New York la Praga, lucru care nu pare sa o deranjeze. Odata ajunsa acolo se reintalneste cu cea mai buna prietena a ei, care se mutas...