Capitolul 19

16 0 0
                                    

Au trecut doua saptamani de la moartea tatei, inca ma doare, dar incerc sa fiu puternica pentru el. Imi lipseste. Asta este prima zi in care ma intorc la liceu dupa incident. Sunt in intarziere, desii nu ma grabesc sa ajung la ora. Cutreier holurile goale ale cladirii, tocurile mele lovind podeaua si lasand un ecou in urma.

Simt o mana pe umar, tresera si ma intorc dand cu ochii de el. Are un chip superb, nu l-am mai vazut pana acum. Ochii mei il scaneaza de sus pana jos, iar el isi fixeaza ochii asupra mea si ramanem blocati in mijlocul holului. Ma pierd in irisii lui, iar el rupe tacerea dintre noi, oprindu-ma din a ma scufunda mai mult in marea aceea de caramel reprezentata de ochii lui.

- Ciao! Sunt Elio. Sunt nou aici si putin pierdut ma poti ajuta sa gasesc biroul directorului?
- Desigur, ii raspund eu. Tot ce trebuie sa faci este sa mergi in fata, dupa care faci dreapta, stanga si dreapta de inca doua ori. Il vad cum se uita incurcat la mine cu ochii aceia dulci si cedez. Ii prind mana si il trag dupa mine pana ajungem in fata usii domnului director. Aici este, spun eu, iar el se uita in jos la mana mea inca lipita de a lui. Scuze! Spun si imi retrag mana, rosie in obraji. El se uita la mine si incepe sa rada. N-am mai auzit nicicand un sunet atat de cristslin.
- Multumesc, spune. Dar partea ciudata este ca inca nu iti stiu numele.
- Emma, ii spun uitandu-ma stinghera la el, dupa care dau sa plec in timp ce usa domnului director se deschise.
- Domnisoara Davis, nu stiam ca te-ai intors, spune dupa care da cu ochii de Elio. Tu trebuie sa fii elevul nou? Intra, te rog. Domnisora Davis, mi se adreseaza din nou, daca tot esti aici te rog sa intrii si tu. Vreau sa discut ceva cu tine.
- Desigur, raspund trecand pe langa el si ma asez pe un scaun langa Elio.
- Vreau sa stii ca nu ai primit nici o absenta, in aceste doua saptamani si sa-ti transmit condoleantele mele. Imi pare sincer rau de tatal tau. Inteleg ca l-ai cunoscut pe Elio, cuntinua el, asa ca as vrea sa te rog sa-i fi ghid pe parcursul zilei de azi.

Ma intorc catre Elio si ii zambesc.

Ma afund in scau in timp ce el discuta cu domnul director. Dupa ce termina conversatia ies pe usa urmat de Elio si o iau in fata. Simt cum el ma prinde si ma intoarce cu fata le el tragandu-ma intr-o imbratisare. Raman uimita de gestul lui, dupa care il aud soptind: Imi pare rau de tatal tau. Il inconjor cu bratele tragandu-l mai aprape si murmur un multumesc.

- Vino pe aici, ii spun in timp ce ii fac semn sa ma urmeze. Ii arat scoala asa cum a facut Lisa cu mine in prima zi. Ajunsi la gradina botanica, ne asezam pe o banca. Ei bine aici se termina turul ii spun eu.

Mai stam putin de vorba dupa care aud rasete la intrarea in gradina. Rasetele veneau de la Aiden si Lisa, asa ca ma ridic si il trag pe Elio dupa mine indreptandu-ma spre ei. Le arunc un buna, iar Lisa ma lua in brate intrebandu-ma cum ma mai simt. Ii raspund ca mai bine, dupa care imi da dramul. Aiden se apropie si ma trage aproape de el inconjurandu-ma cu bratele sale. M-au vizit in fiecare zi de cand cu tata. Sunt niste prieteni buni si sunt norocoasa ca ii am.

- El este Elio, le spun aratand spre el. Este nou aici. Elio, ei sunt Aiden si Lisa, prietenii mei. Lisa ii arunca un buna, iar Aiden ii stranse mana. Iesim toti din gradina botanica si ne indreptam fiecare spre salile in care avem cursuri. Elio merge cu mine, amandoi avand chimie. Intram in sala si dau cu ochii de gemeni. Nu i-am mai vazut de cand cu incidentul cu Aiden. Nici n-as fi avut cum, nu prea am fost prezenta la cursuri. Ne asezam pe locurile de langa ei.
- Hei, spune unul dintre ei spre mine. Nu esti tu prietena cu Aiden?
- Ba da, le raspund. Care este problema? Ma rastesc la ei fara sa vreau.
- Niciuna spun in cor. Voiam doar sa ne prezentam.
- Imi cer scuze, nu am vrut sa tip la voi.
- Nu-i nimic. Eu sunt Eric spuse cel care m-a abordat, iar eu Simon spuse fratele sau.
- Emma. Le intind mana, iar ei mi-o strang usor.

Orele s-au terminat, iar Elio m-a invitat in oras. Am acceptat desii nu ma simteam prea bine. Am mers in centrul orasului, am mancat foarte putin la un bistro, dupa care Elio a vrut sa luam cate o inghetata. Am luat fiecare cate trei cupe, eu alegand ingetata de lamaie, iar Elio si-a luat de zmeura. Am mancat in timp ce mergeam spre casa, Elio insistand sa ma insoteasca.

- Ei bine, aici stau eu ii spun.

El se apropie de mine uitandu-se la cladire. Dupa ce inspecta cladirea cum trebuie isi cobora ochii spre mine, fata lui fiind la o distanta foarte mica de a mea. Se apleca usor in fata spre mine, incercand sa ma sarute, dar eu m-am eschivat. Am ramas tacuti timp de catevamomente, realizand cat de jenanta a fost situatia. Elio este chiar dragut, dar nu stiu daca vreau o relatie in momentul asta. Sper ca nu i-am ranit sentimentele. Ma gandesc putin cum sa abordez situatia si merg sa-mi arunc mainile in jurul sau. Ne vedem maine, spun dupa ce ma dezlipec de el si intru in cladire. Cand ajung in apartament, ma indrept spre fereastra din living si il vad cum se indeparteaza.

Avem capitol si coperta noua. Sper sa va placa. Nu stiu cand o sa mai postez, pentru ca sunt cam ocupat in perioada asta, dar sper ca vin curand cu un capitol nou.

La media este Elio.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 19, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Scapa cu viață Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum