Din perspectiva lui Aiden
Lisa Young. Numele ei pe buzele mele imi aduce numai gandauri pacatoase. De fiecare data cand o vad o dezbrac din priviri si o privesc ca si cum as vedea-o mereu pentru prima oara. Nu stiu cum poate sa imi reziste, dar asta nu va dura mult. Vorbele ei inca imi rasuna in cap: "Asta daca nu o sa fii tu al meu". In curand o voi face a mea. Sunt un pacatos in general, dar gandul la ea ridica stacheta. Abia astept momentul cand o sa o duc pe culmile placerii. Ceea ce avem noi e pasiune pura. Fata asta o sa ma innebuneasca de cap. Nu credeam vreodata ca m-as putea indragostii. O persoana ca mine, cu atatea probleme si atatia demoni va reusii oare sa gaseasca portita de scapare in bratele ei. Ma va ajuta sa renasc? Toate gandurile astea imi trec prin cap in timp ce astept ca ora sa se termina, pentru a ajunge la ea. De data aceasta nu va avea nici o scapare. Timpul va sta in loc, aerul se va estompa, iar eu imi voi primii sarutul. Aud clopotelul si ies in graba pe usa. Boom. Ma izbesc de cineva.
— Ochi albastri!
O ajut sa se ridice.
— Nu se intampla sa stii unde e Lisa?
— Nu, scuze.
— Vad ca tu nu stii niciodata nimic.
Alerg pe langa ea si caut in continuare. Ajung pana la gradina botanica, dar ea nu e acolo. Ma intorc.
Deodata ii vad cositele blonde facand dreapta. E impreuna cu ochi albastri. Accelerez si o prind din urma, ba chiar ii ies in cale.— Te grabesti undeva scumpo?
— Poate.
— Unde?
— Nu o sa stii niciodata.
— Atunci am sa te duc eu in alta parte.
— Despre ce vorbesti?
— De asta.
O imping in perete si imi pun cate o mana de fiecare parte a ei.
— Nu mai ai scapare.
Ma apropii usor de ea, o sicanez un pic, iar apoi trec la treaba.
— Ceea ce avem noi este pasiune pura. Nu poti nega.
— In primul rand pot nega, iar in al doilea ceea ce faci este o nebunie.
— In viata trebuie sa stii sa faci lucturi nebunesti.— Nu mai spune..
— Recunoaste! Arzi de nerabdare sa te sarut.
— Asta cred ca esti tu.
— Atunci fa-o. Saruta-ma. Ma provoaca el.
— In visele tale.
— In visele mele facem mai mult de atat crede-ma.
— Esti..Esti...
— Sufletul tau pereche! Spune tare si raspicat, incat toti ochii se atintesc asupra noastra.
— Termina! Ce te-a apucat?
— Tu esti. Ma innebunesti. Nu mai rezist.
Ma aplec spre ea si imi lipesc buzele de ale ei. Timpul se oprise. Tot ce exista acolo eram doar eu si ea. Ne potriveam. In momentul acela ma simteam invincibil, ea imi dadea putere. M-am indepartat de ea, iar totul redevenii gri si obscur.
— M-am indragostit!
Toti se uitau la noi, dar pe mine ma interesa doar cum ma priveste ea.
Ramasese blocata, fara expresia asa ca m-am apropiat de ea si am luat-o in brate, ea isi baga mainile pe sub geaca mea si ma stranse cu putere.— Sa nu-mi mai dai drumul niciodata.
Sper sa va placa capitolul asta si sper ca nu v-am ametiat cu atatea perspective. Nu uitati sa-mi lasati parerile voastre in comentarii.
La media este Aiden.
CITEȘTI
Scapa cu viață
RomancePrimul volum al seriei Destine. Emma Davis este o adolescenta ca oricare alta. Situatia face ca ea sa se mute de la New York la Praga, lucru care nu pare sa o deranjeze. Odata ajunsa acolo se reintalneste cu cea mai buna prietena a ei, care se mutas...