Çiftçiler geleli 1 gün olmuştu. Dün suratıma su atılmasından başka bişey olmamıştı. Yemekten sonra herkes odasına çekilmişti. Ben biraz Fezayla birazda Azrayla konuşmuştum. Normalde dersimiz vardı onunla ama yapamıcaktık. Şimdi saat 10 geliyordu. Herkes uyuyor düşüncesiyle odadan çıktım. Biraz nefes almak için dışarı çıktım. Bahçeye gittim. Barın burdaydı. Hemde bi köpeği seviyor yemek yediriyorlar. Cinsi pitbull du. Barın onla oyun oynuyordu. Duvara yaslanıp onlara baktım. Çok güzellerdi. Her zaman hayvanları severdim. Hayvanları sevenlerine severdim. Usulca yanlarına gittim. Beni farketti ve gözlerime baktı. Sonrada bacaklarıma. Kot şort gitmiştim. Yutkunup gözlerini çekti. Köpegin yanına gittim ve sevdim. Oda yanıma gelip kucagıma yattı. Bende gülümsedim. Barının gözlerini üstümdeydi.
-Hayret dedi. Ona döndüm.
Normalde kimseye gitmez hele tanımadıgı birine hiç gitmez dedi.
-Adı ne dedim.
-Marla dedi. Kafamı salladım. Marla dedim sesizce hemen döndü. Çok akıllıydı. Anıldan akıllıydı mesela. Kucagımdan kalkıp biyere gitti. Agzında topla geri döndü ve bana uzattı. Bende alıp uzaga fırlattım. Hemen geri getirdi bi kaç kez tekrarladık. Sıkılmış olacakki üzerime geldi sırtım çimene deydi. Yalamaya başladı. Bende güldüm. Sonra Barının yanına gitti. Onuda yalamaya başladı. Oda çimene uzandı. Ve oda güldü. Güzeldik. Rüzgar geldi.
-Siz böyle aile gibi olmuşsunuz dedi. Marla bahane-demesine izin vermeden kapasına top attı barın.
-İlla gel beni öldür diyon yani dedi.
-Ay canım abicim olurmu öyle şey neyse gidiyimde bütün sosisleri bitiriyim dedi. Ve gitti.
-Ne içiritonuz lan bunlara dedim.
-Bi bilsem deyip ayaklandı bende ayaklandım. Ve içeri gittik. Öküzler kıtlıktan çıkmış gibi yiyolardı
-Lan mallar kıtlıktan mı çıktınız dedi. Barın
-Anıl bi ona baktı bi de bana bide bacaklarıma sonra öksürmeye başladı.
-Geber dedik barınla aynı anda. Sonra göz göze gelip yemek yemeye başladık.
Güzelce yedikten sonra kalktık.
-Gidin silahları alın atış yapcaz dedi
-O ye dedi Anıl. Mal bu çocuk valla.
-Amcamgil bunu 3 kere atıp hiç tutamadılar mı dedi rüzgar Barın hiç oralı olmayıp bana baktı
-Hadi sende dedi.
-Uff dıyerek odama çıktık. Çantasıyla alıp aşşa indim kimse yoktu bahçeye çıktım. Arka bahçeden sesler geliyordu. Gittim.
-Anıl bi sakatlık çıkarırsan o silahı götünde patlatırım dedi Anıl.
-Yok ya ne sakatlık çıkartıcam dedi. O sırada yanlışlıkla patlattı silahı Allah'tan boş alana denk gelmişti.
-Olum ben dedim bunu getirmeyelim diye söylendi rüzgar.
-Tamam ya bidaha olmaz dedi. Sonra yanıma gelip
-Bak şimdi Minacım önce... E önce şarjörü kontrol et sonra üst korumalıgı aç sonra napıyoduk ya dedi. Bende direk hazır hale getirdim. Uzaylı görmüş gibi bakıyolardı
-Kız her konuda iyi lan dedi rüzgar dik dik baktım ona. Barında etkilenmişti bence.
-İşte böyle yapıyoruz dedi ve açıkladı. Sonra hedefe odaklanıyoruz diye başladı ve bikaç şey daha söyledi. Önce rüzgar atış yaptı. Hedefe ulaşmıştı fakat ucunda biyere isabet ettirmişti. Anıl atış yaptı. Tam tahmin ettiğim gibi hedefin yanından bile geçmedi. Barın anıla göstermek için atış yaptı ve tam ortaya isabet ettirdi. Çok iyiydi.
Anıl bi kez daha attı ama yine isabet ettirdi ben de oflayıp.
-Bugüne atar mısın dedim.Tam bişey diyecekken.
-Buyrun siz atın dedi Barın. Tahtanın önüne gittim. Ve barına baktım. Meraklı gözlerle beni izliyordu. Tekrar tahtaya baktım ve atışımı yaptım . Tam tahmin ettiğim gibi tam 12den vurmuştum. Barın güldü.
-Güzel dedi.
Sonra kendi silahını çıkarttı. O şaheseri. Hazır hale getirip. Tam gözlerimin içene bakarak atış yaptı. Bi döndüm. Tam 12den vurmuştu. Hemde bakmadan.
-Güzel dedim.
-Bune amk kendimi aslanın yanında fare gibi hissettim dedi Anıl.
Göz devirdik.
-Fare olduğuna şükret dedi Barın benimde dudağımın kenarı kıvrıldı.Gün boyu atış yapmıştık. Barının silahıyla da atmıştım çok güzeldi. Şimdi akşam yemeğini yiyoruz.
-Anıl şunu insan gibi ye agzına çarptım bi tane dedi Barın
-Ya niye geldi ki bu dedi Rüzgar.
-Çok haklısın dedim.
-Aa bunların söylediklerine kırılmam ama senin söyledigine çok kırılırım bak dedi.
-Kırılmassan adam değilsin gitkırıl dedi Rüzgar.
-Sen sus bücür hem sütünü içtin mi sen uyku saatinde gelmiştir senin.
-Kes ya 1 yaş büyük diye havalara giriyo.Hem en azından benim beynim büyük senin İQ seviyen 1.sınıf felan dedi. Güldük. Anıl hariç.
Sonra salona geçtik hep beraber. Film açtılar.
-Kız kalk mısır patlat melek sultan yok dedi. Anıl
-Sen günlük dayağını yemedin istiyosan zevkle dedim. Bişeyler dedi ama duymadım.
-Filim başlamıştı. Ama mısır eksikti cidden. Anıl malı istedigi için değil sırf kendim için mutfağa gittim. Nikaç dolaba baktım fakat bulamadım tam sesleniyorum ki barın geldi ve su doldurdu.
-Mısır nerde dedim bana uzaylı görmüş gibi baktı
-Ne bakıyon tabiki Anıl istedigi için yapmıyorum dedim. Yanıma gelip
-Sen mısır yapmayı biliyo musun ki dedi. Hadise güldü.
-Tabi sen benim ne kadar marifetli olduğumu bilmiyosun dedim omuz silkerek.
-Şuan inandım dedi. Ona yandan dik bi bakış attım. Yanıma gelip tam önümde durduğum dolaba uzandı ve mısırı aldı. Şuan çok yakındık ve ister istemez gerildim. Alıp bana uzattı.
-Rüyamda görsem inanmam dedi.
-Keyfin bilir dedim omuz silkerek. Tezgaha yaslanıp yaptıklarımı izlemeye başladı bende Bir tencere çıkartıp biraz yağ koydum sonra mısırları koydum. Birazda tuz ekip. Altını yaktım ve beklemeye başladım Barın bana odaklanmış bakıyordu derin derin. Mısırlar patlamaya başladı ama etrafa.! Kapagını kapatmadıgım için hep etrafa saçılmıştı. Normalde böyle bişey yapmazdım ama Barının bakışkarı üzerimde oldugu için odaklanamamıştım. Barın bi yandan gülüyor bi yandan kapagı kapatmaya çalışıyordu. Kapagı kapattı ve
-Hamaratlığın gözlerimi yaşarttı diyip gitti. Mal. Nolmuş yani üç beş on mısır etrafa saçlmışsa. Etrafı toparlayıp mısırları iki tane büyük kaba koydum.
-Biliyordum biliyordum. Bana kıyamayıp yaptın dimi dedi.
-Sen istesen günahımı bile vermem de işte canım çekti dedim. Oda güldü. Güzelce filim izledik ve herkes odasına çekildi. Ben tam uykuya dalacakken üstten bikaç tıkırtı duydum. Başta kedi köpektir diyip umursamadım. Fakat çatıda biri yürüyordu. Sesler iyice artınca elime bi sopa alıp yukarı çıktım. Çatıya adım atar atmaz ağzımın kapatılması bir oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Çiçek
Teen FictionBütün çiçekler güneşi mi severdi? Karanlığı, geceyi benimsemiş kendinden bir parça olarak göremezmiydi hiç biri. Görürdü hemde öyle bir görürdü ki ruhunu karanlıga bile teslim ederdi. Bu hikayede de öyleydi. Acılar içinde yanmış iki kişi. Hayat onl...