Kırık

353 15 5
                                    

Geç kalmıştım. Hemen üstü dantelli askılı bir bustiyer aldım altına siyah jean giydim. Deri ceket aldım. Hemen saçımı düzleştirdim. Geç kalmış olabirim fakat bakımından asla ödün vermezdim. Bir eyeliner çektim bordo bir ruj sürdüm. Hafif siyah tonlarda bir farla gölgelendirme yaptım. Kemerimi takıp ayakkabımı giydim. Çantamı alıp arabama bindim.

30 dakikalık yolu 17 dakikada geldim. Ağır adımlarla sınıfa yöneldim. Ders boş olmalıydı kapı açıktı ve sesler yüksekti. Havalı bir giriş yaptım. Gözlerin üzerime döndüğünü hissettim. Sırama ilerlerken Barın ve yanında bi kız gördüm ikiside bana bakıyordu. Hiç oralı olmayıp sırama oturdum. Anında Barın yanıma oturdu. Barına döndüm tahtaya bakıyordu. Kıza baktım bi bana bir barına bakıyordu. Aklınca bana ölümcül bakışlar atıyordu. Tabiki umursamadım. Az ötede kudursun. Kız ayaklanıp sıranın yanına geldi.
-Barın hayırdır dedi.
-Anlamadım dedi barın
-Neden sıramızda oturmak yerine bunun yanına geçtin dedi. Bunun derken bana küçümseyerek baktı. Aç karnına dövmekten hoşlanmıyordum. 3 tenefüs sonra gelirse seve seve döverim.
-Sanane canım buruya oturmak istedi dedi. Barın
Kız bi soluk alıp
-Tamam, canım seni şuraya alalım dedi bana bakarak.
Ona boş ve alaylı gözlerle baktım. Bi tepki vermedim.
-Duymuyo musun hadi dedi yüksek sesle. Gözlerimi kapatım bir soluk aldım.
-Sena kes sesini dedi Barın. Şimdi fark etmiştim. Bu kız alışverişte gördüğümüz kızdı. Barının eski sevgilisi.
-Hadi bekliyorum dedi bana.
-Bak dedim. Açım, ve aç karnına birilerini dövmeye sevmem dedim buz gibi sesle.
-Tamam dedi gülerek. Sonra döndü. Ve tekrar geldi ve yüzüme 100 tl attı ve
-al git karnın doyur fakirleri doyurmayı severim sonra gel dövebiliyorsan döv dedi.Bu sefer sinirlenmiştim işte. Bana fakir dediği için değil suratıma para fırlattıgı içindi bu sinirim. Sıradaki parayı alıp avucumda buruşturdum. Sırayı kenara hızlıca itip parayı kızın ağzına soktum. Neye uğradığını saşırsada bacagıma bir tekme attı ve bu sert bi tekmeydi. Daha çok sinirlenip saçına yapıştım.
-Bana bak seni öldürürüm. Anladın mı beni dedim Tam yumruk atacakken barın kolumdan tutup
-Yeter artık vurma kıza, anca zararsın dedi yüksek sesle.

Boşluk. Koca bi boşluk oluştu içimde. Geri çekildim. Kız ağlamaya başladı ve barın ona sarıldı. Sarıldı. Sonra yüzüme bile bakmadan kızı kucaklayıp götürdü. Sadece seyrettim gidişlerini. Sen kendini ne sanıyosun ki Mina? Nesin sen? Seni mı önemsiyeceğini sandın? kimsin ki?

Böyle olmamalıydı yemin ederim böyle olmamalıydı. Onun davranışı umrumda bile değil. Ben kendime yenilmemeliydim. İçimde böylesine bi boşluk oluşmamalıydı. Böyle kırılmamalıydım içten içe. Ben Mina Arslandım. Kendime gelmeliydim. Çantamı aldım ve yavaş ve umursamaz bi şekilde aşşa indim. Revirin olduğu yerden geçerken kahkahaları ilişti kulagıma. Büyüdü o boşluk . Kafamı duvarlara vurmak istiyordum. Ben bunu kendime nasıl yaparım? Ben nasıl üzülürüm salak biri için? Sinirlendim ve duvara güçlü sayılacak yumruk attım ve bir kere daha birkere daha. Duvara baktıgımda yumruğumun izi çıkmıştı. Kıpkırmızı. Elime baktım. Eklemlerim yarılmıştı nerdeyse ,kanlar akıyordu. Umursamadım. Yere kan damlaya damlaya gittim arabama bindim ve sürdüm nereye gittiğiöi bilmeden.

Barın

Senanın kahkahasıyla kendime geldim. Napıyordum ben burda? Minayı yukarda bırakmıştım. O laflar. Ben söylemiştim ona. Zarardan başka bişey değilsin demiştim ona. Yüzüne bile bakmadan kavga ettigi kızı kucaklayıp götürmüştüm. Bunu ben yapmıştım.
-Beni hala sevdiğini biliyordum dedi Sena.
-Kes sesini diye bagırdım. Duraksadı.
Sikir git hayatımdan artık her geldiğinde bok edip gidiyosun dedim.
-O kız. O kızı seviyomusun cidden? Hayır.Sen beni seviyosun Barın. Eğer onu sevseydin kavgada ona bagırıp beni kucaklayıp götürmezdin dedi.
Gerçekler yüzüme çarptı. Geçen gün o iyi olsun diye kaç gün uykusuz beklemiştim. Kimsenin yanında değişmedigim kadar değişmiştim onun yanında. Şimdi herşey boka sarmıştı. Aniden odadan çıktım. Duvarda bir kan izi gördüm. Biri yumruk atmıştı.Hemde çivili bir yere. Çivi de de kan izi vardı.Mina? Minamıydı acaba? Yok canım değildir. Neden böyle bişey yapsın ki? Sanki beni seviyo. Sonra yere baktım. Kan damlaları vardı. Kan damlalarını takip ettim ve minanın arabasını herzaman park ettigi yere çıktı. Arabası da yoktu. Hayır olmaz. Eli bu halde olamaz. Heleki benim aptallıgım yüzünden asla olamaz. Arabama atladım ve evine gittim. Hiç gelmediğini söylediler. Hayır hayır olmaz. Cesaretimi toplayıp aradım. Kapalıydı. Nerdeydi bu kız?

Mina

Peçete satan teyzeden bi tane peçete aldım ve elime bastırdım anında kıpkırmızı olmuştu peçete. Bir tane daha bastırdım oda kısa sürede kana bulandı. Kan durmak bilmeyince bir eczaneye gittim. İçeri girdiğimde bi oğlan ve bi kadın vardı. İlerleyip
-Pansuman yapılıyor mu dedim.
-Saglık ocağı veya hastane gibi mi duruyoruz dedi oğlan.
-Burdan bakınca salak gibi duruyosun dedim anında. Kadın güldü.
-Biz bakmıyoruz fakat saglık ocagına gidebilirsin dedi gülümseyerek kadın.
-Pansuman ıvır zıvırı verin bari dedim.
-Reçetesiz veremiyoruz hanfendi dedi oğlan bastırarak. Gözümü kapatıp derin bi nefes aldım.
-Yavrum senin nerene pansuman yapılcak dedi. Elimi masaya koydum.
Kadın
-Hiiiiiihh kızım bu yarılmış naptın sen buraya. Çivi mi battı dedi. Elime baktım.
Kendi kendime
-Duvarda çivi varmış demek ki dedim.
-Ve sen bunun acısını farketmedim mi dedi oğlan
Geç otur şuraya dedi ve arka biyere gitti. Elinde ilk yardım çantasıyla geldi. Bende elimi uzattım. Elimi hafifçe tuttu. O an istemsizce göz göze geldik. Sonra çektim gözümü. Oğlan pansumanı bitirdi. Elimi iyice sardı bende oturduğum yerde kalkıp
-Borcum ne kadar dedim.
-Bizden dedi oğlan.
-Gerek yok ne kadar dedim.
-Ordan bakınca mal gibi gözüken oğlan bizden dedi.dedi Gözümü devrip. Masaya 200 tl bıraktım ve çıktım.
Sonra bir bara oturdum. Ne düşündügümü neye içtiğimi bilmeden içtim.
Yanıma yakışıklı bir oğlan oturdu bana bakmadan bir içki siparişi verdi. Sonra bana döndü. Sonra geri önüne dönüp içmeye başladı. Sürekli içip tekrar istiyordum. Hafiften başım dönmeye başlamıştı. O sırada bir omzuma dokundu. Döndüm sarhoş olduğu her halinden belli olan bi kızdı.
-Sen benim sevgilimi mi kesiyo şırfıntı dedi
-Çek elini dedim. Siktir git gece gece belanı benden bulma dedim önüme döndüm. Yanımdaki oğlan bana bakıyordu. Umursamayarak önüme döndüm kız bagırmaya başladı.
-Sen ne diyosun be kaşar belamı bulmak istiyom belki sanane dedi. Derin bi nefes alıp
-Bak seni burda öldürürüm siktir git dedim. Hiç ugraşacak halim yoktu
Orospu gibi güldü ve
-Kızımız sinirli yoksa babam pazarladı mı seni dedi. Duyduğum anda sözleri beynimde yankılanmaya başladi. Nevrim döndü ve masadaki şişeyi alıp kafasında kırdım. Bir yumruk çaktım. Yere düştü. Yakasından kaldırıp sert bi şekilde duvara yasladım. Çok sert olmuş olacak ki kafası tak diye duvara çarptı. Kız acıyla cırlamaya başladı.Bikaç tane daha yumruk attım yere düştü. Yerde bir tekme attım. Tam bi tane daha atıcakkrn biri elimden tutup sürüklemeye başladı.
-Bıraksana be sikiyim şu orospuyu dedim. Daha yeni yanımda oturan çocuktu bu. Beni bahçeye çıkardı.
-Piskopat mısın kızım ölücekti kız dedi.
-Gebersin diye tısladım. Gözünü devirdi.
-kimsin sen ,nasıl böyle iyi dövüşüyosun dedi.
-Mina Arslan dedim.
Şaşırdı.
-Sen o musun dedi?
-Evet nolmuş dedim.
-Senin başın aşırı dertte kızım dedi.
-Benim başım herzaman dertte sıkıntı yapma dedim.
-Aptal öyle değil bu önemli caddede seni arıyorlar. Çoktan aramaya başlamışlardır dedi.

Karanlık ÇiçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin