Dvanásta Kapitola

139 2 0
                                    

Zobudila som sa do nového krásneho rána, slnko svietilo a to znamenalo, že dnes budeme hrať vonku. Zavzdychala som a prevrátila sa na druhý bok, niečo mi tu chýba. Chas. Prehmatala som celú posteľ, ale Chasa nikde. Konečne som otvorila oči, lebo moja lenivosť nemala hraníc a poobzerala sa po izbe. Naozaj nikde nebol a môj hmat neklamal.

Postavila som sa. Podišla som ku dverám a nakukla cez ne do chodby. Prešla som do kuchyne, ale ani tam nikto nebol. V obývačke som počula Chasov hlas. Volal s niekým.

„Dobre, ale spolu nepôjdeme, nepotrebujem to." Stíchol. „No jasné, Lucas o tom nevie, ani mu to nehovorte, Shar sa to nesmie dozvedieť a ani Niall." Znova stíchol. „Musím už ísť, o chvíľu sa zobudí. Čau." Zrušil a ja som zaliezla naspäť do izby.

O čom sa nemôžem dozvedieť? Čo mi tají?

Moje myšlienky vyrušilo odkašľanie si.

„Dobré ráno." Pozdravil sa a s úsmevom prišiel ku mne.

„Čo sa nemám dozvedieť?" opýtala som sa ho. Úsmev mu na tvári zamrzol. Nečakal to. Potom sa usmial akoby niečo vyhral.

„Teraz si nám skazila prekvapenie!" vypadlo z neho nahnevane. „Mali sme pre teba prichystanú narodeninovú oslavu, ide v tom aj tvoja mama." Vytreštila som na neho oči. Budem mať sedemnásť, o týždeň.

„Prečo?"

„Bude to len menšie stretnutie priateľov, ja, ty, Niall, Jack, Lucas, Felicity a tvoja spoluhráčka Kayla." Vysvetľoval až príliš rýchlo.

„Mali by sme sa začať chystať." Smutne som povedala a začali si vybaľovať dres, aby som sa doňho mohla obliecť.

„Zas si smutná." Povzdychol si. Vošla som do kúpeľne. Zamkla som sa, všetko som zo seba vyzliekla.

Nechala som studené kvapky nech ma dostatočne preberú. Zmyla som zo seba to prečo som Chasa podozrievala, nikdy mi nedal dôvod neveriť mu. Vzdychla som si nad tým, že som to možno zas dokašľala.

Otvorila som dvere a už v drese som si Chasovy sadla na kolená, jeho to prekvapilo.

„Prepáč, že som ťa podozrievala." Ospravedlnila som sa mu a on s úsmevom prikývol a ja som to brala ako odpustenie.

„Poď už, nech nás dlho nečakajú. Idem si po sluchátka nechal som ich v kúpeľni. " Povedal mi Chas.

Odišiel a nechal si tu mobil, ktorý mu ako naschvál zacingal.

Chazzy ani nevieš ako veľmi mi chýbaš, vieš Jackson na teba nemá. xoxo. Nebuď s tou mníškou máš tu predca mňa.

Písal si s ňou dosť ale číslo uložené nemal. Po chvíli sa vrátil a my sme s išli rozlúčiť s Claire.

V kuchyni nás čakala Claire s bagetami, ktoré sme si s radosťou zobrali. Zápas sa odohráva v Peterboroughu a tak sme išli jeho autom iba do Oshavy, cesta prebehla rýchlo, ale v tichu. Niall sa na mňa pozorne pozeral, Jack iba šoféroval a Lucas sa tváril nechápavo. Chaster sa vyhýbal mojim pohľadom.

Autobus na nás čakal pred ihriskom. Kayla mi zakývala, ale potom sa vrátila k zapisovaniu tých ktorý už prišli. Tašku som si uložila do úložného priestoru autobusu a sadla si dozadu. Chaster si sadol ku mne. Zapla som si mobil a dala do uší slúchadlá. Pustila som si Chandelier a iné piesne od Sii.

„Sharlotte nechceš si sadnúť ku mne?" opýtal sa ma Lucas potom ako si všimol napätie medzi mnou a Chasom.

„Chcem." Prepchala som sa cez Chasa až ku Lucasovy.

Love Me (Dokončené)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz