Dvadsiata Tretia Kapitola

109 2 0
                                    

„Dievčatá! Bežte!" zakričal na mňa a na Danielu Huge, ktorý sa s prehnane veľkou radosťou na nás prišiel pozrieť. Bez váhania som sa rozbehla rýchlejšie naprieč ihrisku. Daniela dychčala za mnou, ale dobehnúť ma nevedela. Hillary a ostatné sa na tomto výjave dobre zabávali. Ciara stále na kraji ihriska a zazerala po mne ako len vedela. Dobehla som do cieľa a zadýchane si položila v miernom predklone ruky ma kolená.

„Dievča, nabudúce s tebou súťažiť nebudem." Zadychčane sa hodila na zem Daniela a uložila si hlavu do trávy. Dievčatá sa okolo nás zhŕkli. Trénerka ma pobúchala po pleci a pogratulovala mi.

„Pevne verím v to, že sa tešíte a pripravujete na veľmi náročnú sezónu. Teraz budete mať do 29. Júla pauzu, ale predtým odohráme zápas proti Thunder Bay, ďalší zápas proti Sudbury a 30. Júla pôjdeme proti Ottawe." Vyzdvihla na nohy Danielu. Daniela sa na všetkých silene usmiala a odišla do šatne.

„V septembri k nám určite nastúpia nové prírastky a preto oni začnú hrať iba tu, proti Torontským tímom a možno ich pošlem do Mississauga na priateľské zápasy, dosť hráčov nám odíde na vysoké školy." Pozrela sa na štvrtáčky, teda presnejšie na Hillary a Viky. „Odohráte tieto tri letné zápasy, ale žiaľ sa s nami do Ameriky nedostanete." Povzdychla si.

Vyskočila som, akoby ma bol blesk zasiahol a utiekla do šatní. Daniela tam smutne sedela a pozerala sa niekde do diaľky.

„Deje sa niečo?" opýtala som sa jej.

„Nie, len mi volala Mell, mala som sa u nej dnes zastaviť, ale zabudla som jej povedať, že mám tréning a teraz sa na mňa hnevá." Povzdychla si a stiahla si z vlasov gumičku. Sadla som si k nej.

„Neboj sa, Mell sa dlho hnevať nebude."

„No len aby." Pousmiala sa, pobrala sa veci a v teplákoch vyšla z dverí. Rýchlo som na seba hodila mikinu, aby som neprechladla. Tašku som si prehodila cez plece a odcupkala rýchlo za ňou. Narazila som Huga na, ktorého som skoro zabudla.

„Oh, ahoj Huge." Pozdravila som sa mu.

„Ja len....napadlo ma, žeby sme mohli ísť po mamu, išla ku kozmetičke..." usmial sa a zobral mi tašku. „Hádam ti to neprekáža."

Spoločne sme kráčali ku jeho autu a ja som zakývala Daniele, ktorá stála trošku ďalej pred svojim mercedesom.

„Je to naozaj dobrý nápad Huge." Nasadla som do auta a on sa pozrel tým smerom, ktorým som sa pozeral pred chvíľkou ja.

„To dievča sa nevolá náhodou Daniela Reyer?" opýtal sa ma so štipľavým podtónom v hlase.

„Áno, je." Nasadol do auta aj on a naštartoval motor, ktorý krásne zapriadol.

„Jej otec mi prebral dosť starých zákazníkov." Vysvetlil mi.

„Aha, dúfam vieš, že ti nemusím vysvetľovať, že ona nie je na vine." Zasmiala som sa a on so mnou.

„To hádam nemusíš." Pozorne sledoval cestu. Mamina kozmetička je skoro na druhom konci mesta a terajšia premávka je hrozná a tak cesta tam bude ešte dlhá.

„Čo máš nového v práci?" načala som nejakú ľahkú tému.

„Prišli sme o veľa objednávok, ale ide to celkom dobre, prežijeme to, snáď. Tvoja mama je z toho vystresovaná a priveľmi nespokojná, preto pred ňou radšej prácu nespomínajme." Poškrabal sa na zátylku. „Dohodli sme sa, že zajtra sa začnete sťahovať ku mne a dom dáme na predaj." Oznámil mi.

„Aha, nevedela som, že tak skoro." Povzdychla som si.

„Neboj sa Shar, bude sa ti tam páčiť. Budeš mať veľkú kúpeľňu a raz za mesiac sa postarám, aby si mala voľný dom na párty." Zasmial sa. „Ale žiadne drogy!" pohrozil mi smiešne prstom. Pousmiala som sa.

Love Me (Dokončené)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora