„Viete prečo tu všetci ste." Začala pani profesorka MacPhersonová, triedna áčky. „Na škole sa vyskytla drogová činnosť a bude sa to riešiť." V zástupoch sa ozval hrmot a mala aj ona problém ho prekričať. „Ticho! Ako som už povedala, bude sa to riešiť. Teraz sem vpustia policajných psov –nerobte paniku!- nič vám nespravia iba začnú brechať pri človeku, čo má pri sebe nejaké drogy." Dnuka pomaly vošli policajti aj s obrovskými vlčiakmi s náhubkami. Bola som v deviatom rade, ruky som si dala do vrecka na mikine a pocítila som tam nejaký balíček, vytiahla som ho a zbadala som v ňom niečo sušené. Čierny vlčiak sa na mňa otočil a začal brechať ako šialený a snažil sa ku mne dostať, psovod ho ukľudnil a prešiel popri Judit ku mne.
„Je to tvoje?" spýtal sa ma a zobral si to do rúk. Lucas priskočil k nám.
„Ona nefajčí ani len tabak a nie to ešte marihuanu, ani nevie ako sa taká vec robí!" zareval mu do tváre Lucas, v tom sa pes strhol na Denisa McCurtnyho a Asu Barry. U obidvoch našli balíčky ibaže s bielym práškom.
Policajti nám všetkým dali putá a aj Lucasovy, ktorý zaútočil na jedného z nich, keď ich nasadzoval mne.
Všetko to prebehlo rýchlo.
Nasadali sme do áut. Odviezli nás na policajnú stanicu. Sedeli sme v nejakej miestnosti, ktorá bola síce zamknutá, ale je to celkom pohodlná sedačka a stôl, všetci štyria sme tu a čakáme na rodičov.
„Ako je možné, že si pri sebe mala marihuanu?" opýtal sa ma pošepky Lucas. Odhryzla som si necht.
„Ja neviem, naozaj, veď vieš, že som zásadne proti drogám." Zatriasla som hlavou a pozrela sa mu priamo do očí.
„Nerozumiem tomu....možno...Možno ti ich niekto podstrčil." Poťukal si po čele. A kto? Judith? Ciara?
„Nedávalo by to zmysel, ale ani toto nemá."
„Vanessa si odo mňa včera večer kúpila tri balíčky toho čo si mala vo vrecku." Ako pripečenej mi povedal Denis. Vanessa je kamarátka Ciary. Lucas o Ciare kúsok počul, ale našťastie nie všetko.
„Aj tak, prečo by to teraz robila?" opýtali sme sa s Lucasom naraz.
„Je to celkom logické, ak sa preukáže, že je to naozaj tvoje vylúčia ťa dokonca sezóny z tímu a ona nebude mať okrem Daniely a Hillary žiadnu konkurenciu a, keď tak potom odstaví aj ich dve, ale ty si jej najväčšia konkurencia." Rozprávala Asa.
„Ale ja nie som kapitánka, tou je predsa Hillary." Protirečila som jej.
„Ale každý predsa vie, že ty si tam najlepšia a Hillary je kapitánka len preto, lebo ty o to neprosíš."
„A ako odstaví ich dve?"
„Na Danielu našije nejnakú opíjačku alebo to, že po desiatej večer chodí do barov a získa aj nejaké fotky, na Hillary stačí dôkaz o tom, že paktovala s učiteľom Klayom." Na jej reč som nemala slov, akoby všetko do seba začalo zapadať. „A keď videla, že ti nemôže nič spraviť tak ako to robila predtým kvôli Daniele, Denise, Mellise, Tanyi a Sam, skúšala to touto cestou." Dodala.
Lucasovy navrela žila na čele.
„Je to hrozné!" zatváril sa znechutene. Vtrhla do tejto miestnosti moja mama aj s policajtom.
„Moja! Dcéra! Drogy! Neberie!" nekompromisne sa pozrela na chudáka policajta. „Kľudne sa môžeme dotrepať aj na odbery!" dupla si nohou a vo dverách sa zjavil aj Huge .
„Som si istý, že sa niekde stal omyl, Sharlotte poznám. Je na sto percent proti týmto veciam." Chytil moju mamu za plece. Nadýchla som sa.
„Za toho chlapca bude treba zaplatiť kauciu, inak tu ostane minimálne dva týždne a je plus nie je občanom Kanady a ani Ameriky, ale má doklady." Mľaskol jazykom. Lucas bol červený od hnevu a ignoroval Asu, ktorá ho chytila za lakeť.
Lucas z toho môže mať problémy a to kvôli mne.
Zachytil môj pohľad a ukľudnil sa ako vedel.
„Kauciu zaplatím." Oznámil policajtovi Huge a zavadil pohľadom a Lucasa, ktorého to prekvapilo.
„Bol to útok na verejného činiteľa, ale kolega to nechce inak riešiť, iba aby si chlapec zapamätal."
„Môžeme ísť?" opýtala sa ho mama, ktorá nechcela mať veľa zbytočných opletačiek.
„Dievča pôjde na odbery a to hneď teraz. Tu máte nemocnicu, kde to treba spraviť a papier pre doktora, hneď vás zoberie." Podal jej nejaký papier. Znechutene odvrkla.
_________
Žiadne drogy som v sebe nemala a tak ma pustili s tým, že sa to bude riešiť cez záznamy kamier v škole. Lucas z toho vyviazol, teda okrem kaucie, ktorú mu Huge zaplatil.
„Ďakujem ti Huge, Lucas je naozaj fajn, len sa snažil ma chrániť." Objala som Huga okolo pása a pridala sa k nám aj mama.
„Viem, rozprával som sa s ním a je naozaj milý a ten jeho nemecký prízvuk!" prehodil si ruku cez mamin pás.
„Keby nebol taký mladý, no tak neviem.....neviem...." zakrútila hlavou mama.
„Nepôjdeme do nejakej reštaurácii? Som hladný..." zafňukal a odomkol auto diaľkovým ovládaním.
„Mohli by sme ísť niekam do centra." Ozvala sa mama. „Robia tam dobré tacos." Olízala si hornú peru, z kabely vybrala pomádu a natrela si ju na pery.
„Dobre madam. Shar, kedy príde Chaster?" opýtal sa ma.
„Neviem, zas to tam má ťažké." Pozrela som sa na ruky, ktoré držali moju školskú tašku.
„Nevieš na akú vysokú školu by chcel ísť, mám dosť kamarátov a mohol by som aj tebe aj jemu vybaviť nejaké praxí alebo tak niečo."
„Ide na architektúru, tu v Toronte a ja by som chcela byť sekretárka."
„Môj kamarát z Chicaga teraz berie študentov z vysokých škôl na prax v jeho firme a po doštudovaní vysokej by najlepšieho aj zamestnal a plus sú tam výborné stredné školy. Čo ty na to Benn?" opýtal sa mojej mami. Bernadet je jej druhé meno.
„Je to fajn nápad, ale nie je na to príliš mladá? Má len sedemnásť..." strachovala sa.
„Dokedy, by som tam bola?" opýtala som sa ho s očividným záujmom. Pozrel sa na mamu.
„Do začiatku maturitného ročníka a určite, by rád pre teba spravil výnimku. Normálne tam totižto berie len tých, čo už dokončili strednú." Zatrúbil na vodiča pred nami, lebo už dávno svietila zelená.
„Chicago je ďaleko....kedy by chodila späť domov?" starosť sa zračila v každej jej črte, ale snažila sa, aby som ja nič nespoznala. Poznám ju až príliš dobre, sama pre seba som sa usmiala.
„Na sviatky alebo raz za mesiac." Ruku preložil z riadiacej páky na tú jej. Pri tomto geste som sa usmiala ešte viac, možno by prospelo ich vzťahu, ak by som na rok zmizla.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love Me (Dokončené)
Ficção AdolescenteNaučila ho milovať On ju naučil nenávidieť naučil ju žiť Ale aj tak jej ostalo iba jediné.... _________ Časti budem pridávať minimálne každé tri dni.