„Ak za nás nebudeš hrať, bude mi jedno, kto je tomu na vine, ale zabijem ho." Rozhorčovala sa a drúzgala koláč Daniela.
„Ela s Mell ti to nedovalia."
Ela, Mell a Tanya sú jeho veľké fanúšičky. Connor je naozaj youtuber a vášnivý hráč futbalu. Má zlomenú nohu a mal ísť hrať do Európy. Podľa všetkého to bola jeho vina, ale aj tak cítim vinu i ja.
„Je mi to jedno." Napchala do seba posledný kúsok. „Mrzí ťa to s Chasom. Neozval sa ti?"
„Volá a píše mi každú chvíľu."
„Hráš sa na nedostupnú, dobré robíš. Aj ja by som robila to isté." Súhlasne si pokývala hlavou. Nehrám sa na nedostupnú, ale Chasove slová sa mi zaryli do srdca a mysle, ako ostne s nejakým hnusným jedom.
„Mrzí ma, že som vymeškala zápas proti Thunder Bay."
„V to dúfam, skoro sme prehrali a nedostali by sme sa proti Sudbury." Olízala lyžičku.
Zápas dopadol hrozne, čakali sme, že to skončí pre najhoršom 4:2, ale dopadli sme 2:1. Ciara pred bránou nechtiac prihrala protihráčke a Daniela netrafila trikrát bránu.
„To nebolo kvôli tomu, že som tam nebola." Protestovala som.
„Bolo. Držíš celý tím. Nemá nás kto korigovať. Hillary to nevie, ona počúvala len tvoje rady."
„Daniela, prestaň." Karhala som ju.
„A teraz naozaj," usmiala sa „cítiš vôbec ešte niečo k Chasovy?"
Či cítim? Aké dievča by sa doňho časom nezaľúbilo? Bola by som blázon, ak by som nechala niekoho takého ako on.
„Cítim k nemu všetko, čo si len môžeš predstaviť pod pojmom láska."
Prekvapene zhíkla. Nečakala odo mňa slová, ktoré som od seba samej nečakala ani ja.
Sedeli sme v tichosti.
„Nepočúvaj moje rady ak sa ho chceš držať. Nieže by som ti chcela zle, ale hoc to myslím najlepšia ako môžem, o láske nič neviem a ani vedieť nechcem." smutne si sklonila hlavu.
„Možno čakáš len na toho pravého." povzbudzovala som ju.
„Možno."
YOU ARE READING
Love Me (Dokončené)
Teen FictionNaučila ho milovať On ju naučil nenávidieť naučil ju žiť Ale aj tak jej ostalo iba jediné.... _________ Časti budem pridávať minimálne každé tri dni.