1

304 9 3
                                    

POV Lisa
Mijn wekker gaat. Ik zucht en zet hem uit. Weer een saaie schooldag. Ik heb er nou al geen zin in. Welke vakken heb ik eigenlijk? Ik pak mijn mobiel en kijk op mijn rooster. Wiskunde, tekenen, Engels, natuurkunde en muziek. Deze dag is makkelijk te doen. Ik ga recht op zitten en sta op. Ik doe mijn normale ochtend routine en als ik klaar ben ga ik naar de bushalte. Ik zie al wat mensen staan bij de bushalte. Elk moment kan de bus komen. Ik kijk de straten rond en zie hem net de straat in rijden. Wow, de bus is een keer precies op tijd.

De bus stopt en wij stappen in. "Lisa, hier!" roept mijn beste vriendin Ivy. Ik glimlach naar haar en ga naast haar zitten. "Dit moet in de krant. Schoolbus in Dallas eindelijk op tijd." zeg ik grappend tegen haar. "Ik was ook al verbaasd toen hij gewoon op tijd was bij mijn bushalte." zegt ze lachend. "Ben je trouwens nog een rank omhoog gegaan?" vraagt ze aan me. "In wat?" vraag ik. "Fortnite." zegt ze. "Ja, ik ben level 89." zeg ik. "Je hebt echt geen leven, laatst was je nog level 67." zegt ze. "Dat was twee dagen geleden." zeg ik lachend.

We stappen uit de bus en lopen de school. Ons laatste jaar. We gaan veel excursies hebben en veel projecten. Gelukkig hebben we de stomste projecten al gehad. "Wat heb jij als eerst en hoelaat ben je vrij?" vraagt Ivy. "Half 2 en ik heb eerst wiskunde." zeg ik. "Ahh lucky ik moet tot 10 over 3, maar ik heb gelukkig wel eerst Engels." zegt ze. De bel gaat. "Ik spreek je in de pauze wel." zegt ze. Ik knik en we lopen allebei een andere kant op.

Gamers ft. Zach HerronWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu