6

219 10 0
                                    

POV Lisa
De bus komt tot stilstand en ik wacht tot hij helemaal stil staat. Ik wacht tot de jongen naast me opstaat, maar hij kijkt me afwachtend aan. Ik sta snel op en loop de bus uit. Waarom kom ik hem overal tegen?! Ik val één keer bijna en iemand vangt me dan.... En dan zie ik hem elke keer weer. Hoe schamend. Ik zucht en loop snel de school in.

Als het pauze is, loop in naar de kantine en kijk ik of ik Ivy zie zitten. Ze zit me iemand anders. Ik loop er heen en ga naast haar zitten. "Hey." zeg ik. Ze zwaait naar me terwijl ze met de persoon voor haar praat. Ik kijk op wie het is en zie dat het weer die jongen is. Ik begroet hem met een knik. "Hey ik ben Zach." zegt hij en steekt zijn hand uit. "Lisa." zeg ik en ik schud kort zijn hand.

Zijn stem klinkt heel erg als die van de Zach waar ik gisteren Fortnite mee deed. Nee, dat kan niet, ik verbeeld het me gewoon. "Je moet trouwens wel echt beter opletten." zegt Ivy ineens tegen me. Ik ontwaak uit mijn gedachten en kijk haar vragend aan. "De trap is wel gevaarlijk." lacht ze. Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. "Het is maar goed dat je prins op de witte trap er was." grapt ze. Ik zucht en sta op. Ik geef haar een tik tegeb haar hoofd en sta op. "Waar ga je heen?" vraagt ze als ik weg loop. "Ik ga opzoek naar aardige mensen." zeg ik en loop de kantine uit.

Gamers ft. Zach HerronWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu