26

182 6 1
                                    

POV Lisa
De aftiteling begint net te spelen. "Pickett was schattig." zeg ik. "Dat was toch dat takje?" vraagt Zach. "Takje? Ja, in jouw ogen wel, maar het is eigenlijk een Bowtruckle." zeg ik. "Waarom weet jij dat uit je hoofd?!" vraagt hij verbaasd. "Omdat ik een fan ben van Fantastic Beasts en ik een Harry Potter game op mijn mobiel heb en daar komt er ook een Bowtruckle in voor." zeg ik trots en pak mijn mobiel van het nachtkastje. Ik ga naar de game en laat wat dingetjes er op zien.

Na een tijdje het spel gedasn te hebben kijken we weer tv. We zappen naar de zender met Nickelodeon erop en kijken naar iCarly die net begint." I know you see. Somehow the world will change for me and be so wonderful. Live life, breathe air. I know somehow we're gonna get there and feel so wonderful." zingen Zach en ik mee met de theme song. "Leave it all to me, leave it all to me, just leave it all to me." zingen we dan op het laatste nog mee. De aflevering begint en we zitten echt naar de tv te kijken alsof onze levens ervan afhangen.

"Gibby!" roepen we enthousiast als we hem op het beeld zien komen. We lachen ons helemaal dood van de grappen van Carly en Sam en de rare dingen die Gibby doet. "Freddie is wel echt een slim joch." zeg ik grappend als Freddie tegen de deur aan knalt. "My friend Freddie got a real fast car. Real fast car, real fast car. Won't take long cause it ain't that far, ain't that far." zingt Zach eeb stukje van een lied van zijn band. Ik grinnik en let weer op de tv.

Gamers ft. Zach HerronWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu