2

272 11 0
                                    

POV Lisa
De bel gaat. Het is pauze. Ik pak me spullen snel in en loop rustig het lokaal uit. Tijdens dat ik de trap af loop bots ik tegen iemand aan waardoor ik een trede mis. Mijn arm wordt snel vastgepakt en ik word naar iemand toe getrokken. Ik kijk omhoog en zie dat het een jongen was. "Alles oké?" vraagt hij. Ik knik en neem een stap van hem vandaan. "Sorry ik lette niet op." zeg ik snel en ren de trap af. Ik kijk de kantine rond en ga snel bij haar zitten.

We zitten midden in een gesprek als de bel gaat. "Succes met wiskunde." zeg ik tegwn Ivy terwijl ze snel naar haar klasgenoten gaat. Ik sta rustig op en loop richting de deur. "Hey uhh, meisje?" vraagt iemand achter me. Dat is vast niet naar mij. Ik loop rustig door. "Hallo?" vraagt iemand achter me en tikt me aan. Ik draai me om en kijk hem aan. "Je had dit laten vallen tijdens je val." zegt de jongen de me had opgevangen. Hij geeft me mijn engels schrift. "Dankje." mompel ik. Hij knikt, wrijft even door mijn haren en loopt dan langs me.

Ik sta even stil in de gang. Zodra ik besef dat ik les heb, ren ik snel de trap op en ren ik door de gang. Ik stap net het lokaal binnen als de tweede bel gaat. Ik ga snel zitten en dan komt de docent binnen. Zo begint een saaie, makkelijke les. Ik let niet op, ik moet steeds aan die val denken. Wat ben ik ook een kluns. Ik zucht zachtjes. Ik focus me op de opdrachten en ga er mee bezig.

Gamers ft. Zach HerronWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu