8

204 8 0
                                    

POV Lisa
Ik zucht en eet langzaam mijn broodje op. "Wat is er met jou aan de hand?" vraagt Ivy. "Niks bijzonders." mompel ik. "Tuurlijk wel, vertel nou, misschien kan ik helpen." zegt ze. Ik kijk haar even aan. Ik zucht weer. "Ik heb een internet vriend en die wilt me ontmoeten." zeg ik. "Maar dat is toch leuk." zegt ze. "Jawel, maar wat nou als hij een oude vieze man is." zeg ik. "Hmmm, zo ver ik weet spelen oude mannnen geen fortnite en zitten ze op omegle." zegt ze. Ik haal me schouders op. "Vraag anders een foto." zegt ze dan na een korte stilte. "Dat kan wel." zeg ik zacht.

Mijn laatste les is voorbij en ik ga naar de kantine. Ivy en ik zouden weer samen terug gaan. Ineens komt er iemand bij mij aan de tafel zitten. Ik kijk op en zie dat het Zach is. Ik kijk hem vragend aan. "Ivy komt er zo aan." zegt hij. Ik knik en staar naar het bericht van Zach. Nog steeds heb ik nog niet gereageerd. "Hallo? Aarde aan Lisa." zegt Ivy waardoor ik uit mijn gedachtes waak. "Huh, ja sorry." zeg ik en sta op.

Ik ga op me bed liggen en staar naar het gesprek van Zach en mij.

Chat met Zach

Heyy, hoe is t? :U

Zach: Goed, ik had een vraagje :)

Vraag maar :U

Zach: Zullen we een keertje afspreken?

Ik zucht. Ik zal toch moeten reageren.

Heyy, sorry, had het druk, lijkt me leuk, neem je dan Ryan mee? :U

Nu maar wachten op een reactie. Ik zucht en besluit om maar gewoon huiswerk te maken.

Gamers ft. Zach HerronWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu