14

205 8 0
                                    

POV Lisa
Het is maandag, maar vandaag zijn we vrij, dus Ivy en ik zitten nu in de bus op weg naar het strand. Ivy zei dat er nog wat andere vrienden van haar zouden komen. Ik ken de meeste wel, dus dat is wel fijn. We luisteren samen naar I Don't Belong In This Club van Why Don't We. Sinds ik weet dat Zach er bij hoort, luister ik steeds meer naar de band.

We stappen uit en lopen rustig richting cafeetje, want daar zouden de anderen zijn. Als we bij de ingang staan, hoor ik iemand Ivy roepen. Ivy hoort het niet en kijkt zoekend rond. "Ivy, iemand riep je van die kant." zeg ik en wijs naar de kant waar het vandaan kwam. Ze kijkt en gelijk trekt ze me mee. Ze gaat aan een tafel zitten en trekt me naast haar neer. Ze begroet iedereen en dan kijk ik op.

Ik zie 4 jongens, waarvan ik er 2 ken. Zach en James. "Hey, ik ben Dave en dit is Ken." stelt de bruin harige jongen zichzelf voor en de blonde jongen voor. "Ik ben Lisa." zeg ik. Er komt een groep meiden aan lopen. "Hey Amy, Demi en Jessie." begroet ik ze. "Hebben we al een plek geclaimd?" vraagt Jessie aan de jongens. Ze knikken en staan op. Ivy en ik staan ook op en we lopen met ze allen naar onze plek. Ik leg mijn handdoek neer en gelijk verplaatst Zach zijn handdoek, zodat hij naast die van mij ligt. Ik lach er om en trek me jurkje dan uit en smeer mezelf in met zonnebrand.

Gamers ft. Zach HerronWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu