27

188 8 0
                                    

POV Lisa
Het is al laat, maar Zach en ik zijn nog niet moe. We zijn een beetje aan het stoeien. Zach duwt me omver waardoor ik van het bed val. Ik sta lachend op en spring op hem. Ik begin hem te kietelen. "NEE-HEE, S-S-STOP I-IK KAN E-ERR NI-IET TEG-EN." zegt Zach tijdens het lachen. Ik grinnik en kietel hem nog erger. Als ik even stop zodat hij op adem kan komen, draait hij ons om en begint hij mij nu te kietelen.

"HAHAHAH ZACH NEE." lach ik en ik spartel een beetje onder hem in het rond. Hij begint me erger te kietelen en ik probeer hem tijdens het lachen van me af te duwen. Wat mislukt. "Ik stop als je zegt dat ik de beste persoon op de wereld ben en dat je niet zonder me kan." zegt hij grijnzend. Ik schud mijn hoofd wild, maar dan gaat hij weer erger kietelen en spartel ik als een vis op het droge onder hem. "Oke oke." zeg ik en hij stopt met kietelen. "Je bent de beste persoon op de wereld en ik kan niet zonder je." zeg ik. Hij knikt tevreden en gaat van me af. Ik kom op adem en sta op. "Ik ga even naar de wc." mompel ik en loop de badkamer in.

Als ik terug loop bots ik tegen hem aan, waardoor ik mijn evenwicht verlies. Ik probeer me vast te grijpen aan Zach voor belans, maar het helpt niet veel. Ik val achterover op bed en Zach valt met me mee. Als ik het bed raak, komt Zach op mij terecht, met zijn lippen op de mijne gedrukt.

Gamers ft. Zach HerronWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu