11

215 9 0
                                    

POV Lisa
"Lisa, toch?" vraagt de kleine jongen in de rode hoodie. Ik knik. "Ik ben Ryan." stelt hij zich voor. Ik kijk nu pas naar Zach en zie dat het de Zach van school is. "Ow, haii." zeg ik als ik hij mij ook herkent. "Hebben jullie elkaar al een keer gezien?" vraagt Ryan. "Uhh, ja, ik ben bevriend met een vriendin van haar." legt Zach uit. Hij knikt. Ryan pakt mijn hand en trekt me mee. "Wow, waar gaan we heen?" vraag ik nieuwsgierig. "Play centre." zegt Zach. Ik knik.

We zijn binnen in de Play centre. We gaan dus bowlen. Daar ben ik niet heel goed in, maar ik ben ook niet heel slecht. Helaas is Zach best wel goed er in. "Trouwens nog sorry dat we te laat waren, Zach deed lang over zijn haar." zegt Ryan. "Ryan, ssshhh." zegt Zach lachend tegen hem. Ik grinnik.

We hebben wat gegeten en gaan nu naar de speelhal in het winkelcentrum, omdat Ryan er graag heen wou. Ryan en ik zijn al de hele tijd druk aan het discussiëren over welke Pokémon er beter is. I know, heel random dit, maar we kwamen ineens op het onderwerp.

Als we de speelhal in komen rent Ryan gelijk naar een game. Zach en ik halen veel muntjes en gaan dan nasr hem toe. Ik geef hem bijna alles wat ik had en kijk dan hoe hij speelt. Zach trekt me ineens mee naar zo'n grijp automaat. Hij gooit er een muntje in en probeert een panda knuffel te grijpen met de grijper. Hij is best groot, dus ik denk niet dat het hem gaat lukken. Nevermind, het is hem gelukt. Hij kijkt me trots aan. Hij glimlacht lief naar me en geeft me de knuffel. "Dankje." mompel ik blozend.

Gamers ft. Zach HerronWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu