16

202 7 0
                                    

POV Lisa
Het is ongeveer twee maanden later en er is vandaag een game event waar ik samen met Zach heen ga. Het is echt heel vroeg en we moeten zo al onderweg want het is een paar uur rijden, gelukkig hebben we nog wel ergens een hotelkamer geregeld, vlakbij het event. Het event duurt namelijk 3 dagen. Ik hoor getoetervan buiten komen. "Mam, ik ga, doei!" roep ik en stap het huis uit. "Veel plezier! Geen gekke dingen doen!" hoor ik haar nog terug roepen. Ik grinnik en sluit de deur achter me.

Zach stapt uit en helpt me met mijn koffer in de kofferbak te doen. "Ik kan het ook zelf." zeg ik. "Ja, maar ik ben gewoon een gentleman." zegt Zach en hij glimlacht lief naar me. Ik glimlaxh terug en dan stappen we allebei in. "Vertrouw ik dit wel?" vraag ik als hij net een stukje op de weg rijdt. "Ivy en de anderen zijn vaak genoeg met mij mee gaan rijden en ze zijn nog heel, dus volgens mij komt het wel goed." zegt hij.

"Ivy zei dat je goed kon rijden, maar ja het is Ivy, ze kan heel goed sarcastisch zijn." zeg ik lachend. "Dat is zeker waar." zegt hij lachend. "Wat wil je luisteren?" vraagt Zach terwijl hij snel zijn mobiel met de radio connect en hem dan vervolgens aan mij geeft. "Wat dacht je van dit?" vraag ik en zet een speel een album van Why Don't We af. "Goeie smaak." zegt hij grijnzend. "Ja die Zach is mijn favoriet." zeg ik overdreven. Hij kijkt me snel aan en focust zich dan weer op de weg. Hij grijnst lichtjes en begint mee te zingen, waardoor ik ook mee begin te zingen.

Gamers ft. Zach HerronWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu