17

200 8 0
                                    

POV Lisa
We moeten nog maar een paar minuten rijden en dan zijn we bij het hotel. Ik zet de radio alvast uit en kijk gewoon een beetje naar buiten. We zijn in Los Angeles en het ziet er leuk uit. "Nooit eerder geweest?" vraagt Zach lachend. "Nee, ik ben nog nooit buiten Dallas geweest, jij wel?" vraag ik. "Ja, ik ging een tijdje op tour met de band." zegt hij. Ik facepalm mezelf. "Waarom sla je jezelf?" vraagt hij verbaasd. "Omdat het best logisch is en dat ik gewoon dom ben om daar niet aan te denken." zeg ik.

We rijden de parkeergarage in, die bij het hotel hoort en zoeken een vrije plek, die we eigenlijk bijna gelijk vinden. We stappen uit en pakken onze koffers. Gelukkig zijn ze niet groot want dan werd het nog wel zwaar aangezien de lift kapot is. We lopen de parkeergarage uit en gaan het hotel binnen.

"Op welke naam?" vraagt de receptionist. "Herron. H E R R O N." zegt Zach. Hij knikt en kijkt op de computer. "Jullie kamer is gereed, er zal zo iemand komen om jullie er heen te brengen." zegt hij tegen ons voordat hij via zijn oor microfoon iets, een collega oproept. Een minuutje later staat er iemand voor ons. "Volgt u mij." zegt hij beleefd terwijl hij onze koffers draagt.

We staan voor de deur en we bedanken hem. Ik geef hem nog een tip, voordat we naar binnen gaan. Zodra ik de deur sluit en me omdraai, kijk ik met een verbaasde blik rond. Ik wist niet dat het zo chic zou zijn. "Zach, weet je zeker dat ik niet mee hoef te betalen?" vraag ik terwijl ik verder de kamer in loop. "Ja, het viel wel mee." zegt hij. Ik loop nog wat verder en zie dat er maar één tweepersoonsbed is. Ik begin er niet over en leg mijn kleding in de kast. Ik doe het ook voor Zach en ga dan bij hem staan op het balcon. Het is nog steeds vroeg. We hebben sowieso nog 4 uur voordat het event begint. Ik zucht en kijk naar de omgeving.

Gamers ft. Zach HerronWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu