25

182 7 2
                                    

POV Lisa
Ik laat de warme stralen over mijn lichaam glijden. Als ik klaar ben stap ik uit de douche en droog me af. Ik doe mijn pyjama aan en pak de föhn om mijn haar ermee te drogen.

Ik doe de badkamer deur open en loop er op mijn gemak uit. Ik ga naast Zach op het bed zitten. "Is er wat interessants op tv?" vraag ik aan hem. "Er is nu reclame, maar over een paar minuten komt Fantastic Beasts op tv." zegt hij. "Fantastic Beasts is echt geweldig." zeg ik. "Ik vind het wel wat minder leuk dan Harry Potter." zegt hij. "Begrijpelijk, ik bedoel Harry Potter was er eerder dus dat ben je gewend en dat is al helemasl uitgewerkt. Met Fantastic Beasts komen er nog delen." zeg ik. Hij knikt en dan focussen wij ons op de tv.

"Weet je die Newt is best schattig." zeg ik. "Maar toch niet schattiger dan ik, he?" vraagt Zach plagend. "Als ik zeg dat jij schattiger bent, ben je dan blij?" vraag ik. "Ja, heel erg." zegt hij glimlachend. "Maar dan zou ik moeten liegen en dat mag ik niet van mijn ouders." zeg ik plagend en steek me tong naar hem uit. Hij duwt me om. "Jij bent gemeen. Waarom heb ik je nou meegenomen? Ik kon beter Corbyn of Jack meenemen." zegt hij plagend. "Omdat ik een geweldig meisje ben en je niet zonder me kan." zeg ik grijnzend. "Uhuh, als jij dat gelooft." mompelt hij en dan focust hij zich weer op de tv. Ik geef hem een speelse duw en focus me dan ook weer op de tv.

Gamers ft. Zach HerronWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu