Началото на всичко

501 18 2
                                    

Днес както обикновено брат ми отново е свил колата ми  , нашите ги няма както и шофъора тъй като той върви след майка ми  , нямах как да стигна до колежа навреме пеша  , затова проверих как да стигна до колежа без кола   с автобуса  , не че не мога да си хвана такси  , но реших да видя другата страна на живота  . Аз живея в Лос Аджелис и почти никога не става студено  аз съм облечена с  къси панталонки и  един бял потник  , които покрива дупето ми  , не че съм дебела или нещо подобно много от възрастниците ми   се дразнят  , защото аз не се лишавам от храна , не трнеирам и не спазвам диети просто мога да ям всичко  , но няма да кача килограми  , защото такъв ми е организма мама е същата като мен от нея  съм го взела  , докато чаках автобуса четях много интересна книга  и като дойде автобуса се качих чувствах се много неудобно  , защото не знаех какво да правя   , но едно момче ми помогна загледах се в него  има нещо различно в него  , не знам за първи път ми се случва така да се загледам в момче  , не че нямам обожатели  ама аз не им обръщам никакво внимание  .  Стори ми се  , че го познавам и се сетих откъде това е Руджеро като малки бяхме близки израстнахме заедно  , но  родителите ни се скараха жестоко така и не разбрах защо    , но ни забраниха да се виждаме и говорим те даже заминаха и явно детското ми съзнание беше забравило за него  , реших  , че няма да  казвам на родителите си затова дори на брат си Агус той не иска да чува за това семейство дори не знам за какво толкова са се скарали  ,  брат ми той  е по -  голям от мен и вече има семейство ожени се за дългодишната си приятелка Каро  и вече имат дете и нашите искат същото за мен  , аз винаги сменям темата като я повдигнат  .    Руджеро не са богато семейство може би това е причината двете семейства да не се понасят   , Ру има сестра Валентина  тя ме мрази дори не знам защо  ,  докато мислих за всичко това не усетих  , че залитам и падам  , но някой ме хвана преди да падна беше Руджеро гледахме се известно време сякаш се преносох в друг свят  в който бяхме само аз и той   .  Върнах се в реалността и си намерих свободно място да седна  , като седнах на седалка изкарах блока си и молива си  и започнах да рисувам Руджеро , докато  приключа бях стигнала колежа и влезнах вътре  , отидох при най - добрата си приятелка Анна и нейното гадже Майк понякога им завиждам на тях двамата те също са от богати семейства   , но откриха истинската любов дали и аз ще я открия някога  .

Незабравима любов  Where stories live. Discover now